Ik ben dr ook weer. Ligt er hier een naast me uit te buiken en me met grote ogen aan te kijken dus die slaapt voorlopig nog niet vrees ik
Ja snap ik! Ik heb al paar uurtjes geslapen alleen nu weer klaarwakker.. Ben hier paar nachten niet geweest. Nog dingen gemist?
Nog meer mensen wakker.onze uk slaapt nog steeds yoehoe! Zelf wakker in de hoop dat de paracetamol snel werkt.en jullie?
Gelukkig al een paar uurtjes kunnen pakken dus, maar alsnog rot zo'n onderbreking.. Hopelijk lukt het straks nog eventjes. Volgens mij heb je niets bijzonders gemist hier, haha. Klinkt niet fijn owly, hopelijk werkt de paracetamol snel. Hier gewoon wakker als altijd. En ik kreeg het briljante idee om 3 uur 's nachts dat ik een kop koffie MOEST hebben, dus dat helpt ook niet mee natuurlijk.
Ja hoop ik ook. Moet er wel rond 8 uur uit. Dus hoop nog op 2 uurtjes slaap. Ga zo proberen. Slaap lekker meiden
Gelukkig was uk nooit druk in mijn buik wij deelde de zelfde slaaptijden. Haha een kop koffie is inderdaad niet erg handig. Ik geloof er niks van de de paracetamol gaat werken. Dokter dacht blaasonsteking maar de test zegt van niet,zat wel wat bloed in de urine. Advies was drinken en afwachten. He doet pij in d rug/ zij last onderbuik.we wachten mar af.zal dadelijk toch maar weer een poging wagen.
Hoi Truelove. Beide wakker? Wel al geslapen of nog helemaal niet? Slaap lekker Dufel. Pfoe acht uur is vroeg.. Oh bah da's rot owly. Hopelijk voel je je gauw beter..