Nou vannacht zit ik hier ook.. Kan niet slapen... We zijn net ons bed uitgebeld, de zaak van mijn man is overvallen door een man met een wapen en bivakmuts op.. Op dat moment stond er personeel in de zaak nu is mijn man erheen en zal de hele nacht wel weg blijven gok ik en ik kom van de schrik helemaal niet meer in slaap..
He bah, da's minder DDucky. Jeetje SDonya, wat ongelofelijk schrikken. Heel logisch dat slapen dan niet lukt.. Sterkte.
Wow SDonya dat is heftig!! Is het personeel ongedeerd? Hebben ze dingen mee genomen? Of is dat allemaal nog onduidelijk?
Bedankt meiden.. Het personeel is gelukkig ongedeerd en heeft gelukkig alles gedaan wat er gezegd werd met helaas een wapen voor z'n neus Voor zover we hebben gehoord zijn er sloffen en pakken sigaretten en de hele kassa inhoud meegenomen... De man die aan het werk was is nu meegenomen naar het politiebureau, ik denk voor een verklaring.. En mijn man is nu ook erheen om te kijken hoe het met hem gaat en in de zaak te kijken.. Verder weet ik nog niks want ik wil mijn man niet bellen nu.. Ik probeer te slapen maar ben echt klaar wakker
Wat vreselijk.. Gelukkig dat er niemand gewond of erger is, maar pfff.. Hoe kunnen zulke mensen toch.
Ja gelukkig inderdaad! Gelukkig is hij nergens tegen in gegaan maar wat zal hij vreselijk slapen de aankomende dagen. Ik vind het vreselijk wat er gebeurt is maar stiekem ben ik ook blij dat mijn man er vanavond niet stond want ik denk dat hij ertegen in was gegaan en wil niet weten wat er allemaal kon gebeuren dan
Best logisch dat je nu niet kan slapen! Die mensen die dat doen zouden ze zelf een pistool tegen hun hoofd moeten zetten