nee dat kun je weer beter bij daglicht doen. is je man laat thuis? Maar het is wel lekker als je een beetje lekker warm weer hebt haha. Beetje kleur in het gezicht enz. ga je dan echt de bergen in?
Hmm dat is misschien nog wel een idee inderdaad J87.. Maar aan de andere kant durf ik geen test te doen omdat t misschien niet zo mag zijn.. bahbah.. altijd maar die twijfels.. echt irritant! Maar ga het straks toch proberen denk ik.. of misschien nog twee daagjes wachten en kijken wat er de 6e gebeurd.. Zit hier gewoon maar mijn gedachte te typen dus sorry als het een beetje warrig is! Wel raar trouwens van je cyclus.. al is het dan wel weer fijn dat ie 'normaal' was toen je eenmaal stopte Nu hopen dat de baby goed blijft groeien Wandelen is altijd leuk behalve met n zware boodschappentas (altijd leuk om meer te kopen dan nodig is in de super).
Hij is meestal rond zes uur thuis dus dat valt gelukkig reuze mee, maar hier is het om vier uur al donker, nu duurt het langzaam weer iets langer. Kan niet wachten. Hahaha neeeee, gewoon door de stad en in de etalages kijken enzo. De bergen zijn nog een flink stuk reizen, dus daar ben ik nog nooit in de buurt geweest.
Ik hoop het ook DDucky, blijft toch spannend, je hebt zo weinig invloed erop. Maar rustig afwachten lekker makkelijk ook haha ik snap je gedachten, had precies t zelfde, en ineens.... ik ga testen.. punt, klaar, NU. en toen was hij positief. hoop voor jou ook! zal duimen! Micchan, ik ben bijna mn hele leven naar zwitserland geweest, ook omdat mn opa dar 6 mnd per jaar lag. En die bergen wandelen zijn zoooo mooi! ik hou ervan!
Oh haha, ja stad ben ik ook gek op...alleen ben ik niet zo goed in kijken komt eigenlijk altijd wat mee terug,
Ja in dit geval dus NIET werk haha. Maar het was heel vreemd, nooit gehad. Maar misschien door toch onregelmatig leven, minder slaap? was blij dat het na pilstop gewoon normaal was.
Haha da's een van de redenen dat ik liever 's avonds wandel, dan zit alles dicht. Ja maf zeg, tsjee.. Inderdaad erg fijn dat het daarna wel gewoon okay was.
Micchan wat is een aanrader om heen te gaan in Wenen? Ben nog een vakantie bestemming aan t bedenken namelijk Of is het weer in september geen aanrader?
hahaha dat is een goeie alles is altijd zo leuk... hebbe hebbe hebbe. ga nu mn zoontje op school zit veel minder. Vaak even lekker lunchen met de kids ofzo. Maar dochtertje slaapt en dan moeten we alweer naar schoolplein haha en daarna word t te laat, dus ook erg kosten besparend zo een basisschool
Daarvoor zijn nachtdiensten dan wel weer goed Tegen de tijd dat ik normaal gesproken wakker word zijn alle winkels zo ongeveer al dicht
Ships.. weer n vliegtuig gecrashed "TransAsia Airways plane crashes into river in New Taipei City" <-- kregen we net binnen via de mail
DDucky, tsjee daar vraag je me wat.. Ik weet eigenlijk niet echt 'spannende' dingen hier omdat we nooit erg ver gaan.. (ikvindditeigenlijkhelemaalgeenleukestad) Maar misschien weet m'n man iets, ik zal het hem vanavond eens vragen. In september is het hier nog redelijk warm, maar niet enorm heet ofzo. Gewoon lekker eigenlijk. Hahahaha j87, inderdaad erg handig. Ohjee, DDucky. Niet weer..
Oohh.. waarom vind je het niet leuk dan? Zit je er ivm het werk van je man? CNN is tot nu toe nog stil erover.. dus veel weet ik er ook nog niet van.. Zitten nu te praten over wat Jordanie als tegen actie tegen ISIS heeft gedaan De wereld is echt gek geworden hoor! Niet normaal wat sommige de medemens aan kunnen doen
Alles wat we tot nu toe hebben.. tot nu toe denken ze aan n menselijke fout.. TAIPEI - More than 40 people are awaiting rescue after their TransAsia Airways plane crashed into a river in New Taipei City, news reports said on Wednesday. About 10 others have been sent to hospitals in New Taipei City, which encircles Taipei, reported Taiwan's United Daily News. The extent of their injuries is not clear, it said. The ATR-72 turboprop aircraft with 58 onboard was flying from Taipei to the offshore island of Kinmen when it crashed into the Keelung River after apparently ramming into a highway viaduct, the quasi-official Central News Agency (CNA) said. The crash, which happened shortly after the plane took off from Songshan Airport in Taipei, was suspected to be due to insufficient propelling force, UDN said. A taxi was also damaged in the crash, the reports said, without giving other details. The New Taipei City Fire Department has despatched five rescue teams, equipped with speed boats, to the accident site near the Nanyang Bridge in Xizhi district, CNA said.
Hmmm, bah... je bent zo machteloos in zo een ding. ben toch altijd erg blij als we weer met beide beentjes op de grond staan hoor.
Ik vind het verstikkend, overal alleen maar hoge gebouwen enzo. Maar ik ben het sowieso niet gewend om in een stad te wonen. Mijn man woont hier al zijn hele leven. Bah, vreselijk zeg..
Verhuizen naar de bergen dan maar? Of ook geen optie? Wel stoer dat je voor je man die kant op bent gegaan! Ik vond verhuizen naar Zeeland (provincie) al ver haha (en weigerde dat ook)
Het is ooit het plan om buiten de stad te gaan wonen, maar voorlopig zit het er nog laaaang niet in om überhaupt te verhuizen. Ja ach, ik had in Nederland, behalve mijn familie, helemaal niets wat mij daar hield. Dus dat was best makkelijk. al mis ik mijn familie natuurlijk vreselijk.