Hoi meiden, Hier gisteren uit de nacht gekomen. Had nog een reanimatie op de valreep dus daar ben ik nu over aan het nadenken.. Heb straks ook mijn eerste echo! Haha dat slapen gaat hem dus niet meer worden ben ik bang.
Oei Jingle! Dat lijkt me heftig om mee te maken! Heeft de persoon het overleeft? Ik moet nu helaas mijn ronde maken dus ben even weg..
Was vandaag overdag nogmaals gereanimeerd en ligt nu aan de hartlongmachine.. Dus ging nog niet denderend. bah bah.
Heh bah lijkt me naar zeg. Kan me voorstellen dat je niet goed kunt slapen nu! spannend hoor! zal duimen dat alles goed is! Laat je t even weten? Hier ook ronde gehad. was even doorlopen. Nu ff beentjes omhoog.
Jaa zeker spannend! Ik zal het laten weten. Ik ga maar even lezen in de hoop dat ik zo weer kan slapen. Werkse nog even dames!
nu nog half uur. naar huis..zoontje naar school en dan SLAPEN! haha lekker onder de warme dekens succes nog even en slaap lekker zo!
Telt de topic ook als je vanaf +0:00 wakker bent? Of moet het echt rond 1:00 zijn?? (Beetje domme vraag haha)
Wat is toch zo? Heb een keer bij een bedrijf gewerkt waar de nachtdienst om 23:00 begon Dus ik vind het een best ruim begrip Zelfde dat ik nu een nachtdienst heb tot 8:00.. ook zoiets
Ja je hebt gelijk hoor. Ik deel de dag ook in hele andere delen dan m'n man doet, kan me voorstellen dat dat bij werken nog erger is.
Haha ja zeker! Officieel is het: 00:00 - 06:00 nacht 06:00 - 12:00 ochtend 12:00 - 18:00 middag 18:00 - 00:00 avond Maar ja.. who cares?
Haha. Ik vind het al avond zodra er een vijf in de tijdsaanduiding zit (tien voor half vijf). Okay goed. Hoe is het daar?