Ooh heerlijk laat het hier aub ook stormen Is zo knus als de regen zo tegen ju huis aan ketst Zit Discovery ID te kijken Heerlijk die misdaad series
Wat gezellig allemaal nacht mensen😊 floortje gefeliciteerd met je verlening. Geeft een hoop rust denk ik he. En indd straks geen nachten meer! Voel je je goed? Ik mag de komende 3 nachten weer hier rondhangen. Wie is er bij? Ben blij dat deze week voorbij is. Word hoop onregelmatig werken. Stukje planningskunst zullen we maar zeggen.
Ik ben nu pas 27 weken, en kan mijn draai al niet meer vinden. Dat beloofd nog wat! Jij werkt nachtdiensten? Of gewoon graag nachtelijk op?
Vervelend he! Lig je dan te kijken.. Zolang je morgen wat kan uitslapen maakt het niet uit, maar anders ..
Ja, super vervelend. Heb het de laatste tijd veel, zal alle stress wel zijn van de afgelopen tijd. Denk dat zoon rond half 8 wakker zal worden. Ik merk het wel.
Ik ben al heel de nacht wakker, omdat ik kotsmisselijk ben. Nu zit ik weer gezellig naast de wc pot. Dit is echt zo klote. Overdag gaat t nog maar 's avonds begint t erger te worden en in de nacht is t dus helemaal erg. Hele week al last van...
\ Hahah nou niet graag nachtelijk op ik zit in de nachtdienst. Maar ik had het ook rond die tijd hoor. En ineens ging slapen weer goed. Rond 34 weken ofzo. Waarschijnlijk moeder natuur die me toch wat energie wilde geven voor de bevalling Vervelend voor je, maar hier heb je gelukkig zat te lezen
Hopelijk slaapt je zoontje lekker uit. en hoop voor jou dat je nog even een paar uurtjes kan slapen vervelend stress
Heb ik in mijn omgeving nog niet vaak gehoord in de nacht misselijk. hoop dat het gauw over is. pff lijkt me verschrikkelijk vermoeiend! sterkte ermee.
Vandaag is wel een dieptepunt. Heb andere nachten nog wel kunnen slapen. Nu zo'n buikpijn dat t niet wilt. En volgens mij is alles wat ik heb gegeten er al uit. Dus dit slaat nergens op. Vind ik dan
Heh nou beterschap! hoop dat het gauw over is. En zonde dan van het eten ( wat waarschijnlijk nog lekker gesmaakt heeft ) Nog een nachtdienst ook zuster toevallig? Hier met vlagen druk.
Aan het werk of een slechte nacht? Hier zometeen de ochtend spits in. ( altijd erg druk laatste 1.5 uur ) Beentjes zijn inmiddels wel moe. Blij als ik in mn bedje kan. Hahah
Nee werk op de hap ben huisarts. Op een af en patiënt maar net ff wat rustiger gehad. Werj je in het zkh? Welke afdeling?