Oh da's fijn (denk ik tenminste?). Blehhh, kou. Hier was het ook best koud vandaag, bah ik hou d'r niet van om jezelf zo te moeten inpakken. Duurt zo lang. Hier gaat het wel okay, z'n gangetje zullen we maar zeggen.
Opzich wel fijn.. kan ik nog wat dingetjes uitzoeken enzo (A) en nog betaald worden ook *ideaal* Het is vandaag 'warme truiendag' trouwens in NL.. ben benieuwd hoeveel mensen hun verwarming nu ook daadwerkelijk lager zetten.. t is al koud buiten en dan ook nog binnen een lagere temp.. brr Mare.. "wel okay"? klinkt niet helemaal overtuigend
Hahaha oh kijk, dat is wel heel lekker inderdaad. Hmm ja geen idee eigenlijk.. Wij hebben nooit de verwarming aan omdat onze woning min of meer door de buren verwarmd wordt (maar verwarming zit bij de huur, dus uiteindelijk betalen we er alsnog aan mee ). Ik zag wel allemaal sneeuwfoto's voorbij komen op Facebook.. Haha ja, ben megachagrijnig. Vind dat de vrouwenarts me veel te lang laat aanklooien en het duurt allemaal zo lang. Helpt nu natuurlijk al helemaal niet mee dat ik altijd thuis zit, normaal vind ik het heerlijk hoor, maar afleiding enzo zou nu heel goed van pas komen. Ik hoop van harte dat ik in ieder geval die medicijnen mag deponeren, stomme troep. :x Maar dat was weer genoeg gezeur hoor, hou er niet zo van om er eeuwig over door te gaan. Schiet je ook helemaal niets mee op.. Ik ben nu trouwens stiekem wel ietwat (lees: heel erg) nieuwsgierig wat je aan het uitzoeken bent. Kleding?
Nou ja ook handig als je huis gewoon verwarmd word voor je Er over praten kan soms behoorlijk op luchten hoor.. hoef je er tenminste niet alleen mee te zitten! Wel rot als ze je niet helpen zoals jij graag wil! Probeer anders een nieuwe hobby op te pakken is weer wat afleiding Ik ben op het moment op zoek naar vazen (erg interessant ) voor onze nieuwe kast (die we nog moeten maken).. Ben alweer veel te ver vooruit aan het lopen maar ja.. boeie
Jaaa is het ook haha. Dat ding maakt ook nog eens enorm veel herrie als ie aanstaat, dus dat scheelt ook weer. Dankjewel, lief. Ik ben waarschijnlijk een miep hoor, het zal vast normaal zijn dat het zo lang duurt, maar pfff.. Maargoed. Hobby is een goed idee ja, ik zit de laatste tijd al wat dingetjes op Youtube te bekijken of ik dat wat vind, maar tot nu toe nog niets gevonden helaas.. Het mag ook weer niet al te veel kosten ben ik bang. Maar komt wel weer. Oehhh, dat klinkt erg leuk. Haha vooraf genieten is ook heeeel leuk, hartstikke logisch. En terwijl ik dat zeg kijk ik om me heen en zie ik hoe kaal het hier is, haha.
Ik vind je geen miep hoor.. bedoel wij zijn nog 'zelf' bezig en elke maand is telkens te lang.. mij lijkt het alleen maar erger te worden op het moment dat je in het ziekenhuis loopt.. het wachten dan he.. Je kunt een hoop leuke dingen doen met spullen die je bijvoorbeeld niet meer gebruikt Zo heb ik een hoop boeken.. en daarmee doe ik dan woorden of plaatjes maken zie "book folding art" op youtube Om maar eens n voorbeeld te noemen Hebben ze in Wenen ook n action trouwens? Daar vind je ook een hoop dingen voor heel weinig! Wij kregen eergister bezoek dus snel alles weer aan de kant geschoven en opgeruimd (dat ene boek wat al weken op de tafel lag maar telkens geen zin had om op te ruimen want t lag toch niet in de weg ed) en nu vind ik het ook maar leeg! Maar ja, daarom alvast de voorpret hihi
Nee pff, het ziekenhuis lijkt me helemaal slopend, vooral met de wachttijden vooraf tot je eens aan de beurt bent.. al ben ik wel bang dat het daar uiteindelijk wel van gaat komen. Stom hoe dat loopt, bij onze dochter* scheurde het condoom 1x.. Hopelijk lukt het bij jullie snel. Oehh dat ga ik eens opzoeken, dankjewel. Een action helaas niet (zooo'n heerlijke winkel vind ik dat ), wel iets wat vergelijkbaar is met de Wibra/Zeeman.. Misschien binnenkort daar maar eens een kijkje nemen, is eigenlijk al veel te lang geleden dat ik ergens anders dan de supermarkt ben geweest. Dat kleuren voor volwassenen bijvoorbeeld lijkt me ook best leuk. Haha oooohhh herkenbaar.. Hopelijk kun je snel aan de slag. Heb je al zicht op een datum dat je lekker kunt fröbelen?
Het kan af en toe raar lopen inderdaad! Maar we zullen wel zien hoe het gaat.. wij zijn pas vanaf september 'bezig' dus nog helemaal niet zo lang.. Ben benieuwd of vandaag de rode dame zich aandient.. hopelijk niet! Die kleurboeken hebben ze dus ook bij de action.. betaal je 2 euro ofzo voor een boek met 180 tekeningen (zoiets) gaat echt helemaal nergens over! Het is jammer dat neit heel het assortiment van de action online staat anders had ik wel wat dingen willen halen voor je en opsturen Een vaste datum heb ik niet haha maar waarschijnlijk gaan we volgende maand pas aan de kast beginnen Heb ik nog even de tijd om de tekeningen helemaal uit te werken enzo (A) Heb ik nog wel even nodig ook! Maar ga een dezer dagen wel aan de gang met n leuk idee wat ik gezien heb op FB.. een schilderij met vlindertjes die dan in de vorm van een hart zitten en waarvan er dan een deel weg vliegt Weet niet of het zo een beetje te begrijpen is hoor.. klinkt niet zo mooi als ik het zo terug lees haha
Oehh spannend. Ik zal duimen van niet. Oooh da's megagoedkoop. Grrr Hopelijk hebben ze ze hier bij die ene winkel, is weer een bezigheid erbij. Nahw, da's lief van je. <3 Haha ik kan me er wel een voorstelling bij maken, geen idee of ie klopt natuurlijk. In m'n hoofd is het in ieder geval mooi. Oh okay. Dat duurt nog eventjes, maar gelukkig dat je nog de tijd hebt voor de tekeningen enzo. Lijkt me gaaf, om zelf te maken.
Haha geen probleem hoor ik was aan het kijken of ik een foto kon vinden van t soort schilderij wat ik wil maken maar krijg t niet meer gevonden :S Opzich is het leuk om een kast zelf te maken zolang het goed gaat Ik moet nu alle afmetingen precies uitrekenen zodat de winkel de planken op maat kan zagen (kunnen hun mooier dan ons). En dan maar hopen dat ik het goed berekend heb!! Hopelijk hebben ze dat ook bij die winkel en anders laat maar weten.. kan eventueel ook eerst wat foto's maken komen er alleen wel verzendkosten bij dus dan is het weer wat minder goedkoop Misschien zijn er nog wel tekeningen te vinden via internet!
Gelukkig. Oooh jammer zeg. Post dan maar een foto als het af is. Ooooh ja snap ik, pfoe.. Hopelijk gaat het allemaal goed, maar vast wel. Ik vind het erg knap. Ja zal ik doen, dankjewel, megalief. Verzendkosten ben ik gewend inmiddels dus dat geeft niets haha. Ohja goeie, zal eens rondspeuren op het internet.
Haha als ik het niet vergeet zal ik n foto maken zodra het af is De kast op zich is niet heel veel aan qua vorm ofzo maar we willen m helemaal tot aan t plafond (1,71 m) en dan kost t minimaal 3x zoveel als je hem koopt dan als je m zelf maakt En aangezien ik het leuk vind om zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen.. tja (A) need to say more? Meestal zijn die kleurplaten heel uh mendala (of hoe heten die dingen) achtig.. dus veeel figuurtjes over/door elkaar heen. Ga nu ff rondje lopen hoor.. anders gaat t niet goed komen!
Jaaaa leuk, top. Ooooh okay, ja dan begrijp ik dat je 'm liever zelf maakt. Ik ben ook gek op besparen. Toen we hier introkken hebben we alles nieuw gekocht (eerste woning), achteraf kan ik me wel voor m'n hoofd slaan.. Maar goede les voor de volgende keer. Ga je ook vaak naar bijvoorbeeld de kringloop om te snuffelen? Dat lijkt me zo heerlijk. Haha oei doe maar gauw dan, succes.
Ben alweer terug Het plafond is trouwens 2.71m XD foutje haha Wij hebben ook alles nieuw gekocht en opzich heeft het wel veel geld gekost.. maar ja, daarmee had ik nog niet zoiets van: ik ga kijken waar t goedkoper kan.. waarschijnlijk omdat er tegelijk ook een bruiloft geregeld moest worden (A) De kringloop ben ik een paar keer geweest alleen die we hier in de buurt hebben, hebben vooral van die heeeele oude spullen.. en dat vind ik dan weer niet zo mooi.. dus ja, dat is wel jammer En net als met vazen: dan wil ik graag 2 dezelfde en niet een paar verschillende.. dat is echt n irri tic van mij! Ga jij wel eens naar een kringloop winkel?
Oeps sorry, zat ergens anders te lezen.. Oooh okay, klein verschil hahaha. Oh okay, nee dan wordt er meestal niet enorm op het geld gelet.. Hmm, da's wel balen dan. Jaaa dat is echt irritant, zulke dingen 'horen' in sets. Hier hebben we die helaas niet. Ik ga wel altijd met m'n moeder als ik in Nederland ben.
Je hoeft niet telkens sorry te zeggen hoor zit ook regelmatig ergens anders ff te lezen Ga je nog vaak naar Nederland? Of krijg je regelmatig een pakketje met je favo producten uit nl?
Zal m'n best doen. Nee, eigenlijk niet. Vorig jaar ben ik daar alleen maar in augustus geweest (m'n familie is wel hier geweest gelukkig), dit jaar staat er nog niet eens iets gepland.. Mijn zus komt gelukkig wel in augustus hierheen met m'n zwager, neefje en nichtje. Pakketten krijg ik gelukkig wel af en toe, hallelujah.
Poeh lijkt me wel zwaar joh! Maar aan de andere kant is het dan wel 10x zo leuk als je dan je familie weer ziet Welke dingen/producten mis je het meest uit nl?
Ja het is echt niet leuk, de bedoeling was ook om veel vaker te gaan, maar alles wat overblijft gaat momenteel naar de spaar en dat is niet bepaald veel helaas.. Nou.. vooral de snacks bij de patat, haha. Kroketten, frikandellen, kaassouffle, bamibal, nasibal, mexicano's, enz. Dat heb je hier allemaal niet. Verder een aantal producten van merken die ze hier niet hebben (weet het nu ff niet uit m'n hoofd maar er is genoeg ) De kaas hier vind ik niet lekker dus dat mis ik ook. Hagelslag op brood maar dat krijg ik regelmatig opgestuurd. KIBBELING. Euh ja dat was het voor nu wel even..