Serieus... geen snacks Kaas en kibbeling gaat inderdaad lastig worden om op te sturen hahaha En tja, sparen is ook erg belangrijk! Alleen wel balen dat het ten koste gaat van je familie Maar gelukkig komen hun naar jullie
Micchan ik weet niet of je er vannacht weer bij bent... maar ik heb de foto gevonden! Dit ga ik dus maken haha Alleen dan niet op zn kop
Ja is ook megabalen.. Maar het voelt niet goed om wel lekker op vakantie te gaan terwijl er nog steeds geen steen geregeld is.. Oooooh die is mooi, heel gaaf.
Uhm gaat opzich wel goed denk ik lol Ben nu mijn laatste nachtdienst aan het draaien, dus dat is wel fijn En ben nog niet bezocht door de rode dame dus ik hou hoop Hoe gaat het verder met jou? Nog een beetje kunnen slapen?
Mooizo. Ooooh gelukkig de laatste, fijn. Hoe lang zit er dan ongeveer weer tussen? Of is dat elke keer anders? Oehhh dat klinkt hoopvol, superspannend zeg. Ik ga voor je duimen. Ja hier gaat het wel goed. Slapen was niet zo super helaas, ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Maar ik denk dat het uiteindelijk weer hetzelfde liedje wordt. Ik wil morgen even naar die ene winkel om te kijken of ze van die kleurboeken hebben (en stiekem ook even tussen de rest snuffelen, natuurlijk ) en volgens mij is het de bedoeling dat we 's avonds naar de bioscoop gaan. 's Nachts is er een soort van evenement in Japan wat ik via het internet volg, dus het wordt nog druk. Jij nog plannen, of lekker rustig aan?
Er zit geen vast ritme in, dat is het rotte ervan Het is wel de bedoeling dat het erin komt maar de laatste tijd gaan er telkens mensen weg (= contact niet verlengd) dus dat is gewoon rot! Dan word morgen inderdaad een drukke dag! Hopelijk vind je iets leuks om te doen in de winkel Krijgen we dan ook de foto's te zien? hihi Wat voor evenement in Japan volg je via internet? Wij gaan morgen naar de fam van ml dus dat is al een hele dagvulling haha en zondag even lekker niets
Oh, dat lijkt me inderdaad ontzettend vervelend. En wat naar dat er zoveel mensen weg moeten.. Hopelijk stabiliseert het snel een beetje.. Dankjewel, ik hoop het ook echt. Haha ja da's goed, ik zal foto's posten als het allemaal lukt. Ik verzamel beeldjes van figuren uit Japanse series en tijdens zo'n evenement worden er in een keer heel veel nieuwe figuren aangekondigd/geshowt. Klinkt een beetje suf zo, haha, maar bij sommige series bijvoorbeeld hoop ik ontzettend dat *die en die* een figuur krijgt en als je daar dan te zien krijgt dat dat inderdaad zo is, is dat een feestje natuurlijk. Ooooh leuk, gezellig (hoop ik). Heel veel plezier alvast.
Vind het niet suf klinken hoor! Japanse serie als Anime? Maar zijn er dan serieus karakters die nooit een poppetje krijgen? Dacht dat als ze eenmaal poppetjes maakte van een serie dat iedereen dan gewoon aan de beurt kwam.. Of is dat weer zo'n leuk Japans trekje haha
Oooh gelukkig. Jaaa klopt, yesss iemand die de benaming kent. Ja heel vaak, van sommige series worden helemaal geen figuren gemaakt, van sommige series alleen de hoofdpersoon, bij sommige series maken ze er een paar en dan houden ze middenin op (waarschijnlijk te weinig verkocht ofzo) en dan zijn er series waarbij de meesten aan de beurt komen. Meestal worden de mannelijke karakters overgeslagen trouwens, daar baal ik wel ontzettend van..
Haha ja ik had een vriendin die daar ook helemaal gek van was Maar bij Anime snap ik opzich wel dat vooral de dames worden gemaakt... Bedoel.. qua kleding zien ze er best uitdagend uit soms (vandaar ook dat ze die kledingstyle verkopen) en de mannen zien er opzich niet echt heel spannend uit meestal (vind ik dan hoor) Spaar je die poppetjes dan ook echt? En hoe ben je erop gekomen?
Ooooh okay, vandaar. Leuk. Jaaa, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik vind hen ook heel leuk hoor, maar soms is degene die echtechtecht het belangrijkst is mannelijk en al die bedrijven denken NOPE. Haha ja, best wel. Nu wel veel minder dan vroeger, want het kost heel wat helaas. Pfoe, da's best een behoorlijk verhaal.. Ik zat jaren geleden op internet spelletjes te doen, uiteindelijk een spelletje met bepaalde karakters, maargoed, ik dacht, da's gewoon een spel. Later kwam ik meerdere plaatjes tegen en bleek dat die karakters uit een anime kwamen. Ik werd toen nieuwsgierig en begon met kijken en toen ben ik er in blijven hangen. Toen ging ik naar een anime conventie en daar zag ik dus allemaal figuren, ik wist tot dan toe helemaal niet dat dat bestond. En ja, vanaf toen dus begonnen met verzamelen. Ik zit ook op een site waar je kan bijhouden wat je hebt en wat er allemaal uitkomt enzo. Dat is zelfs de plek waar ik m'n nu man ben tegengekomen.
Dat is wel geinig om er zo helemaal achter te komen Ik had een keer een documentaire gezien over de animee stijl zeg maar.. dus daarvan wist ik het Wel cool dat je daar je man hebt leren kennen! Wilde al vragen wat je man ervan vond maar die zal er dan vast geen probleem mee hebben haha Heb je dan ook een vitrine kast ofzo waar ze allemaal in staan? Zitten toch niet in dozen he???