Was het ook. Een paar uur ervoor hadden we nog een filmpje zitten maken omdat ze zo hard aan het schoppen was. Ik heb de hele zwangerschap moeten spugen en had veel pijn in m'n buik enzo, wat allemaal gecheckt was en toen niets betekende, dus verder niet bij stil gestaan. Dacht dat ik gewoon voor een grote boodschap moest, tsja.. ach ja, lang verhaal, staat op het forum in een topic. Het was, is en blijft hartverscheurend. Maar je moet door helaas.
heel hartverscheurend. Zo een klein meisje wat zo in een liefdevol gezin was gekomen. oneerlijk alleen dan de vraag of ze het niet hadden kunnen onderzoeken waar de buikpijn vandaan kwam. Maar je moet door, hoe moeilijk ook en soms makkelijker gezegd dan gedaan.
Staat er wel erg luchtig zo trouwens. Zo ervaar ik het niet hoor, maar ik hou ook weer niet zo van 'ben je zielig'.
Ze hebben altijd gezegd door het groeien, doordat ik heel dun ben en nu een zware buik moest meeslepen, doordat ik te veel deed.. alles zag er op echo's altijd prima uit. Urine en bloed e.d. ook.. Geen idee hoeveel er dan nog over blijft.
Nou moet ik wel zeggen dat ik geloof dat de medische wereld hier achterloopt in vergelijking tot Nederland. Dat wekt ook wel eens vragen op natuurlijk.
oh het kwam op mij niet over al luchtig hoor. Het lijkt me zo erg als ze dan zeggen dat alles goed is en dan is je kleine meisje er ineens niet meer. Zat even haar foto's te kijken...wat een beauty<3
Heb toen de tijd je topic ook helemaal gevolgd, iedere keer vernieuwen en hopen op goed nieuws. J87 begrijp ik nu goed dat het bij jouw zwangerschap nu ook niet goed gaat?
Even wat anders: Manlief was dolgelukkig dat ik nachtdienst had, ik schijn verschrikkelijk te snurken nu ik verkouden ben. En nu kon hij even bijslapen.
Haha okay gelukkig. Ja het was ontzettend bizar. Vijf dagen ervoor had ik in Nederland nog een 3D-echo laten doen, dat is ook de eerste en enige keer dat we het hartje gehoord hebben (Hier had ik de laatste echo met 22 weken en die zei 'De baby is nu nog te klein om het te kunnen horen' Haha ja hoorrrr, maar in NL kunnen ze het wel bij zo'n minibeebje. Vandaar het medische gedeelte ). Toen zij werd weggevoerd met de ambulance dacht ik nog: Nou, nu komt er hulp dus dat zit wel goed. (Ze lag op m'n schoot op de wc en hield de hele tijd op te bewegen, dus ik dacht dat ze te laat zouden komen) Toen ik later in de ambulance lag om erachteraan te gaan, lag ik te bedenken wat we zouden gaan eten. Ik stelde het me voor zoals in films, dat ze gewoon in een couveuse lag op een kamer met allemaal andere baby's en dat we alleen vanachter glas konden kijken. Zo naief. Eerst zag het er goed uit, 80% overlevingskans, maar de ene na de andere ramp kwam er bovenop gestapeld en uiteindelijk hielden haar nieren op, waardoor ze niet meer kon plassen en steeds meer vocht vasthield, waardoor haar organen verdrukt werden. Ik hoop vooral dat ze geen pijn heeft gehad en dat ze niet bang is geweest, ze had heel veel pijnstilling gelukkig, reageerde daardoor ook vrijwel niet meer. Ga ik er toch weer te lang over door. En dankjewel, da's lief.
Lieverd. <3 Haha moet stiekem wel lachen, maar lijkt me niet echt leuk om te horen van je man. Hoe is het met jou?
Met mij gaat het goed, blij even een nachtdienst te hebben om aan de drukte en collega's van de dag en avonddienst te ontsnappen. En natuurlijk even hier bijlezen Met jou ook alles goed verder?
Met 22 weken geen hartje kunnen horen? Wat een eppo's! Maar wat een klein vechtertje. Als ze pijn medicatie heeft gehad zal ze w.s niet/weinig pijn hebben gehad, en bang denk ik niet met zoveel lieve mensen om haar heen. Krijg en echt tranen in mn ogen van
Lise, haha sorry moet er ook even om lachen, alsof mannen nooit snurken en het gaat nog goed hoor, alleen zoals omschreven, op nod een digi test 2-3, en vanmorgen nog steeds 2-3, kan zijn dat hormonen wat langzamer opbouwen. Vlk was nog positief, dus probeer dat ook maar te blijven en hopen op een sterk klein mensje <3
Haha mooizo Lise. Ja hier ook hoor. Ja, raar toch? Een volgende keer ga ik daar harder achteraan, desnoods af en toe pretecho's tussendoor (want daar kan het dus wel, we zaten laatst ergens te lezen haha). Gelukkig maar. Da's lief van je. <3
Ik ga weer een poging wagen, succes met het werk nog en slaaptrusten voor straks lieverds. ....En anders tot zo.
ja indd, dan lekker pretecho's. Stom he dat het per land zo kan verschillen medisch gezien dan. Maar lijkt daar wel een beetje van voor de oorlog:O
Nog even spannend dus, hopelijk komt de 3+ snel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heb getroffen met manlief, hij snurkt niet of nauwelijks. Helaas heeft hij het niet met mij getroffen haha.
Ik wilde eigenlijk niet meer testen. En 2 weken afwachten. Maar kan niet aan mezelf beloven dat ik niet nog een test koop. Haha. Probeer maar vertrouwen te hebben in ukkepuk. Oh heerlijk dat ie niet snurkt. Die van mij ook niet vaak gelukkig. Hahaha.