Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier ook een nachtbraker... De laatste paar nachten word ik steeds rond dt tijdstip wakker. Plassen en een hele drukke baby in mn buik... Echt klaarwakker :(

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Da's vervelend.

3. puissant

puissant Niet meer actief

Hilly... en dan zeggen ze als de baby nog niet geboren is: Geniet er nog maar van.... van je nachtrust.... :) Maar met zo een dikke buik en drukke baby komt er van slapen ook niet veel... :)

4. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    hmmm micchan, vervelend. Hopelijk kun je zo nog even de slaap vatten. *hugs *

Hilly...die kleintjes kunnen je aardig wakker houden in de nacht;) haha, hopelijk nog even slapen zo.

Ik ga hier afronden! slaap lekker allemaal! byebyeeeee

5. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Whaa ik moest deze echt gaan zoeken. haha zijn er geen nachtbrakers meer;)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou 't is inderdaad stil de laatste paar dagen. Misschien carnaval? (Brr)

7. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    geen carnavalstype;)?
    Ja zou kunnen indd. meestal als ik geen nachtdienst heb lees ik wel hier. haha. maar was weinig te lezen;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vre-se-lijk.

Haha dat was weer balen dan. Hopelijk volgende keer meer geluk. :)
    Moet je weer een paar dagen achter elkaar?

9. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Mn zoontje had wel carnaval op school, en moest ook verkleed mee. haha samen als piraat;) dat vind ik nog wel leuk. Maar verder carnaval voor volwassenen echt verschrikkelijk! vooral polonaise pffffff. haha.

Ik mag nu 2 nachtjes.. bijna 2 weken vakantie... en heb er echt zin in!
    Hoe is het met jou?

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat klinkt nog acceptabel ja. :p Het verkleden vind ik nog wel leuk, maar die overdaad aan zuip en die muziekkk en al die maffe woorden.. Rrrr haha. Polonaise staat ook niet op m'n hobbylijstje nee. ;)

Oh, dat klinkt goed. :) Super zeg, nog eventjes dus.

Ja gaat wel, en met jou?

11. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    1x carnaval gedaan, gillend naar huis. Al die mensen stond dronken...moest ineens op de grond gaan roeien...naaahhh nooit meer!

Klinkt niet heel enthousiast? hier gaat zn gangetje...nog steeds lekker misselijk... joepie. haha

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat klinkt erg euhhh, gezellig. :p Kan me jouw 'nooit meer' heel goed voorstellen. :D Toch nog iemand die het met me eens is. :cool:

Ben ik ook niet. ;) Oh bah, misselijk zijn is zo kut. :( Hopelijk trekt het snel weg meis. Vind het knap dat je nog wel gewoon kunt werken en dan vooral zo laat..

13. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    haha als ik mn fb kijk heb ik ook het idee dat ik de enige ben die het niet leuk vind;)

Niks ernstigs hoop ik? Ja is beetje onhandig ja.. zeker gezien de werkzaamheden hier;) en ik nogal snel ga kokhalzen nu, staat beetje vervelend als je dan, net als vorige week, iemand de laatste zorg geeft ( zorg na overlijden ) en fam. staat erbij.

Ik heb gesprek gehad, en mn manager is niet heel blij geloof ik. Heb slechte bekken en de misselijkheid erbij, dus vroeg of ik miss 2 nachtjes mocht werken ipv 3. dat ging met moeite, en 9 mrt weer gesprek over hoe verder. Ik heb niet gezegd dat ik NIET wil werken, maar misschien terug naar 2 nachten toch wat langer vol te houden is. en de vraag.....was dit wel gepland? ik kon wel door de telefoon heen springen.. grrrrr

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Een vloedgolf aan foto's? :)

Ernstig, haha nee hoor. :) Krijg alleen buikpijn, misselijkheid en doodmoe door de nieuwe medicijnen, maar da's (hopelijk) alleen even doorbijten. Ben er langzaam wel klaar mee hoe ze er hier mee omgaan.

aiii, dat lijkt me verre van ideaal, ja.. :)
    Wat een hork van een manager zeg, pfff. :$ Je zou zulke mensen toch.. :x

15. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    heel veel foto'';)

Wat vervelend zeg, welke med. heb je nu? Erg balen dat ze er niet zo mee omgaan als hier. Een 2nd opinion is ook niks?

Ja ik had dit al wel verwacht, ze is echt een ramp qua ziekmelden etc. Snap best dat ze mensen snel op de werkvloer willen hebben, maar ik wilde mn bekken nog wel een tijdje mee laten gaan, en ze doet net alsof ik me volledig wil ziekmelden terwijl ik alleen vraag of 2 nachten niet een optie is. Naja we zullen wel zien hoe het gaat lopen.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha. :)

Ik heb nu metformine. Vroeg zelf om Clomid maar eerst wilde ze niets geven, toen 'iets als Clomid'. En da's deze dus. ;)
    Nee, ben bang dat ze er hier allemaal zo mee omgaan, dat dat zo te zeggen het 'medische niveau' is. al klinkt dat wel erg minachtend. Ben ook nog niet gebeld met uitslagen, hopelijk morgenochtend anders bel ik zelf wel weer. ;)

Oh dat klinkt echt niet leuk en dan zo extreem reageren ja.. Wat een theedoek.

17. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    metformine is toch een bloedsuiker verlagende tablet? Tenminste hier wel:p maar wist niet dat het een soort gelijk aan clomid is? en indd gewoon zelf bellen hoor. Irritant, voor hun gewoon werk terwlijl jij erop zit te wachten!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja klopt, het is een medicijn die gebruikt wordt bij diabetes type 2, maar wordt ook wel eens ingezet bij vrouwen met PCOS. Nou lees ik op internet allemaal dingen over overgewicht en verminderde eetlust door die dingen (ja, nogal, blegh), maar ik heb ondergewicht. Maargoed, je vertrouwt er maar op he.. ;)

Ja precies.. Hopelijk is het in ieder geval een beetje fijn om te horen zodat het het wachten waard was.

Maargoed, da's wel genoeg weer. ;)

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik val in slaap. Veel succes nog. :)

20. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Nou goed in de gaten houden, dat je zo niet omwaait bij windkracht 8. En hopelijk voel je, je gauw beter! slaap lekker!!!

Deel Deze Pagina