Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat wordt weer maandenlang therapie. :(

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee goed dat is niet netjes, om daar grapjes over te maken.

Hoe gaat het?

3. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    ritme is soms een lastig dingetje... Maar je went indd ook snel aan slapen in de ochtend of soms die middag dutjes. Hopelijk helpt het een beetje... en kan je morgen gewoon weer lekker slapen. en gewoon dochtertje wakker houden;) muziekjes luisteren en spelen enz. naar buiten gaan.:)

4. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Hahaha soms mag t;) is goed bedoeld toch;)

Hier alles prima.. nog vrij rustig... en verder de wallen op mn enkels hangen;)
    hoest met jou?

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh sorry Mamsvan, ik had je bericht niet gezien. :(

Lastig zo'n ritme ja.. :( Weet verder niet zo goed wat te zeggen, heb helaas geen tips..

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja dat doe ik gelukkig nog wel, gaat hopelijk wel lukken, :) nou ik ga nu echt de pc uitgooien en naar bed, ik wens jullie nog een goed nacht en hopelijk slapen jullie ook snel, :)

geeft niet hoor michann, :)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja dat wel, maar misschien leest er iemand mee die ik daardoor kwets. :)

Fijn dat het goed gaat en dat het nog rustig is, maar dat van je wallen klinkt erg rot. Niet goed kunnen slapen na je dienst gister? :(

Hier gaat het.. euh raar haha. Ik ben aan de ene kant blij dat de uitslag zo positief was vandaag, aan de andere kant had ik gehoopt dat de ellende met m'n cyclus puur aan de prolactine lag omdat ik voorheen wel gewoon een redelijke cyclus had, maar er gebeurt nog steeds niets, dus ja, joepie en grr tegelijk. :p

Maar het is een stap in de goede richting, zo probeer ik het te zien. :)

8. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    dat is zo... maar hoop dat het niet gelijk als serieus opgevat word:)

Ik ging er om 9:00 in en half 1 eruit met mn dochtertje... niks kunnen eten...en toen ik in de avond wilde gaan slapen lukte het niet doordat mn bekken zeer deden..ja half uurtje voordat ik me ga klaarmaken.. maarja het is niet anders.. zijn mensen die het zwaarder hebben...even nachtje doorbijten... gelukkig ben jij wakker;)

Wat super fijn dat je een goede uitslag had! gaan ze nu nog iets doen met de behandeling? fijn dat je zo positief nu kan zijn...lijkt me een lange vermoeiende weg..

9. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    slaap lekker mamsvan!!!!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig <3

Trusten, ik hoop dat je snel in slaap valt :) En dankjeee.

11. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    weetje...ik vraag me soms wel eens af hoe mensen die hier vaak zijn eruit zien.. hahaha kan me door al die namen (nicknames ) totaaaaal geen beeld vormen bij personen.

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Neeee hoop het ook niet. :)

Oh pfff, dat is onwijs kort ja en de rest klinkt ook maar prut.. Bah. :( Hopelijk lukt het straks beter allemaal. :( Haha lief dat je dat zegt. :)

Ik moet de dosis Dostinex halveren, met de Metformine gewoon door blijven gaan. Verder zei ze niets (en heeft m'n man niets gevraagd), dus hij mag morgen weer terugbellen. :p Want dat vind ik wel heel simpel. :D Wanneer moet ik weer terug, hoe lang moet ik met dit medicijn wachten op 'resultaat' (ik zou die bloedrommel bijna gaan missen :x), enzo. Ja nouja, het verandert enorm hoor. Het ene moment zit ik te stralen en het andere moment weer te brullen. :p

Ik vind het ontzettend slopend inderdaad.. En dan voel ik me weer schuldig, want er zijn zoveel vrouwen die al veel langer bezig zijn en die nog veel meer moeten doen (spuiten, enz.), dan voel ik me weer zo'n zeikerd.. :) Het is gewoon klote, ik wilde altijd maar een kindje, die is er niet meer en nu gaat het allemaal op deze manier terwijl het de vorige keer juist omgekeerd was. (Soms hoop ik dat dat betekent dat het resultaat dan wel positief uitpakt, maar dan voel ik me OOK weer schuldig, zucht)
    Wanneer ze er nog gewoon was geweest, had ik het waarschijnlijk weggewuifd met een 'dan niet, lekker niet ongesteld zijn zonder iets te slikken, in me te dragen of iets te laten verwijderen'. Maargoed, dat zeg ik nu, wie weet hoe het echt was geweest. ;)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh, heb je mij nog nooit gezien? :p

14. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    ja indd nog maar even bellen hoe en wat... is wel handig om te weten...je zou indd haast de maandelijkse prut gaan missen.
    En ik geloof niet dat je zeikt...in tegendeel... vind hoe je er mee om gaat knap en geduldig... zal natuurlijk ook moeten, maar lijkt me moeilijk. je wilt heel graag een kindje, en dan is dit gewoon een lange weg... en er zijn altijd mensen die langer bezig zijn oid.. maar het is wel dat je w.s snel zwanger was van je dochtertje en nu ineens dit allemaal.... en ik hoop dat het betekend dat het positief uit pakt... is je zo gegund :) en als je lieve meisje er nog was, dan had je geen zin om erover na te denken:)

15. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    neeee ik heb jou nog nooit gezien haha. en ben altijd benieuwd hoe iemand er dan uit ziet;)

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja precies, anders hebben we straks weer dat ik wekenlang met vragen zit te piekeren terwijl ik daar nou net vanaf was. :) Lijstje zit al in zijn broekzak. :D

Vind ik lief van je. :) Bij onze dochter waren we nog niet eens bezig, we zouden in december beginnen (vanwege de verhuizing en nog wat dingetjes), in juli is er een keer een condoom gescheurd (wat ie me niet had verteld want ik was al babygek en hij was bang dat ik dan zou denken dat ik zwanger ben.. tsja :D) en boem, zo raak.

De vrouwenarts noemde het bij de afspraak vorige week 'bijna een wonder' dat ik zwanger ben geworden. Dat hakte er wel even in. :) Het was sowieso al zo'n kleine kans en nu nog kleiner (omdat ik toen al PCOS gehad moet hebben, ik heb geen idee of je dat altijd hebt of dat dat ontstaat? Maar ik was voor de zwangerschap wel heel onregelmatig inderdaad, begon gewoon bij 28 en elke cyclus kwamen er een paar dagen bovenop, uiteindelijk zat ik op 48 toen ik testte en dat was 'iets meer dan normaal'. Vergeleken met nu peanuts :p).. Zo graag wilde ze bij ons komen en dan heeft ze niet mogen blijven.. :(

Nee heb je gelijk in..

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooooh echt haha.. Nou hier komt Mie-tjan dan, niet schrikken hoor. :D (en anders staan we weer gelijk na dat Youtube filmpje :cool:)

(Het jong-woord noemt u op eigen risico. Micchan neemt geen verantwoordelijkheid met betrekking tot de mogelijke gevolgen. :D)

18. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent... ik heb geen idee of je dat altijd gehad zou kunnen hebben... maar zo zie je dat er toch echt maar 1 doorzettertje hoeft te zijn. en dat is ze geweest! helaas gevecht verloren:( oneerlijk.
    Maar vergeleken bij nu is 48 dagen goed te overzien ja;)
    Ik moet zeggen bij ons zoontje was ik gelijk zwanger... en bij dochtertje was het ook flink ontregelt. zo netjes 28 dagen en ineens 46 dagen en dan weer flinke bloedingen tussendoor... kwam ook wel omdat er rest weefsel zat na de MA. En steeds zeiden ze...dat gaat weg met je volgende menstruatie... en uiteindelijk pas weg gegaan na de MK. maar zo zie je dat het medisch overal wel iets is...

Wat een super leuke foto!!! :D leuke meid! ennuhhh dat jong krijg ik ook altijd hoor;) hahaha hier op het werk heeft familie vaak medelijden met mij als iemand overlijdt omdat ik nog maar net kom kijken;) uhhhh doe dit werk al 10 jr;)

19. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    20140921_132122.jpg

Dit ben ik...ook op eigen risico...Hahaha samen met mn kleine ventje:D

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee waarschijnlijk niet.. Ergens was dat OOK niet leuk, omdat ik het gevoel had het expres gedaan te hebben (stom he :() en het ernaartoe leven me zo spannend en leuk leek (jaja, daar kom ik hard op terug :p), maar 't is zo moeilijk..
    Ja, dat was ze zeker. <3 Ze heeft ook meer dan genoeg gedaan in de tijd dat ze er was..

Oh jeetje gats, dat is ook ongelofelijk klote zeg. :( En wat idioot dat ze dat restweefsel gewoon hebben laten zitten. :$:( Pfff.. Ja inderdaad, het is zo fijn dat ze er zijn en zoveel kunnen doen, maar af en toe zou je ze toch.. Jij hebt het ook allesbehalve makkelijk gehad, knuf. :(

Haha dankje. :p Oooh jij ook al, zucht zo irritant. :/
    Oh wauw, tien jaar al. :$ Ergens wel lief van ze maar lijkt me heel logisch dat je dan denkt van grrr. :)

Ooit zullen we er blij mee zijn, hoor ik vaak. Ben benieuwd. :p

Deel Deze Pagina