Ooooh wat zie je er leuk uit, een ontzettend lieve uitstraling heb je ook. En aaaahh wat een schat, ontdeugend gezicht haha. Superleuk om je te zien.
Ik eh, geloof dat de zender verkeerd staat. Net was er een man met nerdkostuum die een stoel op zijn mond balanceerde en zich uitkleedde, toen een mime die een ketting uit z'n onderbroek toverde en nu een man in tutu met apenpruik die heel apart z'n banaan eet. Ennnn daar zijn de billen.. Help me.
haha we zijn er ooit blij mee indd maar dat is meer bij 40+ en nog lekker jong geschat worden denk ik Lief dankjewel<3 het was niet makkelijk, maarja je denkt ook dat er mensen zijn die het moeilijker hebben...ook al waren het voor ons gevoel al hele kindjes... <3 Dankje leuk om te zien wie iemand dan is he. hahah en kleine ventje is indd ondeugend kijk je naar mtv? daar heb je ook zo een stom programma hahaha. snel van zender veranderen lijkt wel carnaval daar op tv
Haha denk het ook. Nee maar dat is altijd zo.. maar dat betekent niet dat jullie situatie er dan niet toe doet, dat jullie verdriet misplaatst is en dat je vooral je mond maar moet houden, ofzo.. Ja precies. Ik voel de liefde. Jaaa en vaak zo onverwacht ook haha. al moet ik zeggen dat ik me nog niet echt een beeld had gevormd bij je. Leukleuk. Hahaha heerlijk. Nee, W24. Normaal is daar 's nachts altijd dat je de routes ziet die trams en metro's rijden, ik vind die plingetjes en deurgeluiden heel rustgevend, op de een of andere manier. Maar dit eh.. Heb alleen geen idee waarop dan, want het meeste is nu naakt, eng of koop dit en dat nu voor deze superrrrrprijs.
Hahaha hmm das niks nee.. muziekje aan..of een dvd. Beter dan dat.haha Nee ik had ook geen voorstelling bij jou. Maar is erg leuk om te zien!!! Nee het is ook zo... we zijn ook heel verdrietig geweest en heb gelukkig veel kunnen praten. Maar je beseft dan des te meer hoe een wonder het is dar een kindje groeit
Ja dat is een goed idee inderdaad, doe ik. Haha. Ja hartstikke logisch, wel heel fijn dat je veel hebt kunnen praten.. Ja absoluut, het is een bijzonder iets.. Wordt soms wel boos als ik zie hoe vanzelfsprekend iemand het vindt. Maar daar schiet je ook niets mee op natuurlijk..
Ja gaat wel, gisteren 1 nachtje gaan carnavallen en tijdens die avond hebben twee meiden me zo op m'n ziel getrapt dat ik er voorlopig geen behoefte aan heb iemand te zien. Alleen een beetje jammer dat we over een maand mee op vakantie moeten Maar goed er zijn ergere dingen in de wereld.
Ja, heb al aan mijn man voorgesteld dat hij maar alleen moest gaan ( we gaan namelijk met meerdere vrienden), maar dat wilt hij helaas niet. Wat een leuke foto's van jullie zeg! Leuke meiden
Hey lise! !! Wat vervelend zeg. Hopelijk komt t nog goed voor die tijd. Micchan... kan ik ook boos om worden. Maarja heeft indd weinig zin. Ik zal er nu niet veel meer zijn. Gaat iemand heel hard achteruit en krijg de familie zo. Tot snel!!!! Knuffff
Succes J87, werk ze nog. We gaan een week weg, met een lange autorit van 15 uur. Met hun in de auto Denk dat ik maar doe alsof ik slaap de hele rit haha
Pfoehhh dat is als het gezellig is al vreselijk, laat staan met ruzie.. Haha goed plan. Dat deed ik ook altijd als ik niet wilde praten o.i.d.
Haha ja en normaal durf ik niet te slapen bij anderen (vanwege m'n gesnurk). (Het is (nog) geen ruzie, ze weten namelijk niet dat ik ze heb horen praten over mij.) Hebben jullie huisdiertjes? Als ik namelijk aan vakantie denk, denk ik er ook aan dat ik mijn beestjes moet missen
Ben ik weer...sommige familie is NIET te peilen, alsof ze bijna boos worden omdat je ze wakker belt. pffff... naja ik heb gezegd dat ik nog even wat werkzaamheden moet doen Oh dat je ze hebt horen praten is helemaal verrot... zo achterbaks!!! Ik heb 2 poezendiertjes. schatjes zijn het!! maar meestal verzorgd mijn broer ze, en als jij gaat dan ik de zijne wonen zelfde straat...scheelt een hoop. wat voor een diertje heb jij?
Hahaha. Ooooh okay, hmm dat is zo mogelijk nog lastiger.. En nu houden ze de schone schijn op zeker? Bah zulke mensen.. We hebben een poes. In augustus zijn we twee weken naar NL geweest, nou bah, heb zitten janken.. Vond het vreselijk om haar 'achter te laten'..