Nachttopic! Voor al die nachtbrakers hierzo ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Floortje90, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Eetse. Hier ook een dipje haha. Zit al aan de cup a soup met een broodje.

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik heb echt respect voor jullie in de nacht. Nog n paar uurtjes en dan zit de nacht er weer op. Lees al n paar nachten mee, maar dat komt door twee zieke kinderen thuis en een op hande zijnde bevalling. En ik mis mijn goede nachtrust wel. Blij dat jullie er zijn.

3. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Dat zijn dan ook heftige nachten. Sowieso niet leuk als je kinderen ziek zijn:( en jij kunt je energie goed gebruiken voor je komende bevalling. Spannend hoor!
    Nou als je erg vannacht weer uit bent, ik heb nog een nachtje;) en dan mag ik er 1 thuis slapen... toch lief van de planning.
    Beterschap met je kindjes en succes met de laatste loodjes.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Onze uk begon om 02.45 te spoken hij slaapt nu net een half uur,was maar naar beneden gegaan.
    Kijk nu serious request. Man wissels straks af misschien dat ik dan nog even kan slapen.

Voor de mensen die bijna klaar zijn welterusten.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oef zeker met zo vermoeiend aangezien wij dadelijk wel kunnen slapen.
    Sterkte!

Voor mij zit het er ook weer bijna op, nog 1,5 uur :) en dan is voorlopig weer klaar met de nachtdiensten (wat ik aan de ene kant wel jammer vind, omdat ik het niet zo erg vind)

6. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    hopelijk slaap je zo nog even paar uurtjes! morgen hier ook maar eens de tv aan zetten. Computer en tv zijn in andere hokken. hahah maar lang leve smartphone en ZP :D

Weltrusten alvast!

7. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Weer 8 pagina's bijgelezen;)

Heeeel veel zieken voorbij zien komen, hopelijk zijn jullie en kids weer beter!

En j87 weer nachtdiensten, een heerlijke planning zo te lezen, dat is toch wel erg aardig😏

Tiniedice: succes met de laatste loodjes!

Chilleke: wist je dat eten vaak averechts werkt? Je lichaam moet dan weer gaan werken om het te verteren en aangezien een lichaam niet gemaakt is om in de nacht te werken kost verteren ook extra energie, dus dan kun je nog moeier van worden:D
    Maar goed je kunt niet een hele nacht zonder eten haha, ik eet ook heel de nacht door als ik nachtdienst heb:)

Hier weer klaarwakker, ben er maar uitgegaan want vriendlief had veel last van mijn gewoel..
    Mijn darmen rommelen aan alle kanten en ik heb trek!
    Dat kleintje in de maak vergt toch een hoop van je:)

Ik mag met oud en nieuw de nacht in bleh!

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant

Hetzelfde!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nee dat wist ik niet, haha maar goed, voor mij heeft het wel geholpen, werd er wel stuk wakkerder van.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Laatste uur!!!! 😊

10. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Haha floortje. Lekker even ontbijten. Succes met je darmen😊
    Wel balen met oud en nieuw in de nacht. Pff gelukkig kon ik met kerst werken.
    ben je niet misselijk?
    fijne dag vandaag!

11. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Nee (nog) niet misselijk, stiekem hoop ik dat ik bij die 20% van de vrouwen hoor die niet misselijk zijn tijdens zwangerschap:D
    Maar het is nog erg vroeg en over het algemeen begint dat pas rond 6 weken... Dus ik juich niet te vroeg;)

Ja niet leuk met oud en nieuw maar ik eiste in ruil wel 23 t/m 26 vrij:D

Werkse nog even en slaap lekker dan!

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Niemand nachtdienst? Uk was sinds 00.50 wakker zodra ik hem op bed legde meteen wakker ben naar beneden gegaan nadat we 2.5 wakker waren.net alle blz. Gelezen gelukkig veel goed nieuws helaas ook veel zieke. Uk is niet ziek (nog niet)maar het vermoeden is een sprong.nog maar 3 uur geslapen.

13. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Jahoor ikke :) hartstikke wakker met een baby die ondertussen half slaapt maar nog steeds niet helemaal

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Ben je ook al zo lang wakker,hoe oud is je kleintje?
    Uk slaapt nu net een half uur maar als ik beweeg is hij zo weer wakker dus vannacht maar proberen te slapen met hem op schoot.

15. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ach lig je op de bank? Brrr is niet comfortabel ..
    Mijn zoontje is zes maanden. Hij heeft gelukkig wel al wat geslapen maar spookt altijd 's nachts, hij slaapt maar een paar uurtjes aan een stuk helaas. Hoe oud is jouw kindje?

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Met een grote poef voor je benen is het nog te doen alleen slapen nog niet.wel gezellig de 2 poezen liggen bij mijn benen.
    Uk is 8 maanden en een week ik denk dat er een sprong aankomt het slapen is snachts echt beroerd, ging paar dagen goed en nu tja ben al vanaf 00.50 wakker en nog maar 3 uur geslapen verdeeld over 2 keer dus erg brak.gaat een lange dag worden.

17. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hoop dat je toch nog even kan pitten, en dan zonder kramp in je benen wakker wordt.
    Ik ga m'n zoontje maar weer eens proberen terug te leggen ( poging vier:))

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Hopelijk heb jij meer succes alle pogingen waren mislukt,succes! Ik ga ook proberen mijn ogen dicht te doen.hopelijk niet tot morgen nacht/ vanavond.

19. puissant

puissant Niet meer actief

Leuk topic, vooral om de stukje van annabel, idd leuk om zo te lezen en voor annabel om anoniem even te delen. Al ligt ze misschien nu wel heerlijk te slapen met haar kleine

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik ook al hele nacht wakker maar ben aan het werk 😊😊😊 derde nacht en ben nu echt wel gesloopt !!! 23:15 begonnen en mag om half 8 eindelijk lekker naar huis om weekend te vieren 😊

Deel Deze Pagina