Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn binnen het forum die slecht kunnen slapen. Ik zit dan nog wel eens effe te speuren op van alles en nog wat maar het is natuurlijk ook wel gezellig kletsen in de nacht haha. Dus zijn hier nog nachtvlinders die zich vervelen 's nachts en zin hebben om lekker te beppen over van alles en noch wat? Groetjes Fleur
whahah ik denk dat die tijd helaas voor mij voorbij is! kon vroeger ook zo moeilijk in slaap vallen.. nu heb ik moeite om mijn ogen open te houden
hmm ik moest denken aan het beest waar ik mijn broertje plus vriendin vorig jaar van verlost heb alsin. je staat wat raar te kijken als de vriendin vna je broertje gewikkeld in een dekbed je kamer inholt dat er een moorddadig beest in de slaapkamer zit het was dus een nachtvlinder van denk zo'n 3cm
ja ik helaas. Ik wou dat het anders was maar ik heb echt enorme slaap problemen. Vaak probeer ik na de laatste voeding naar bed te gaan (23.30) om er een half uur a drie kwartier later maar weer uit te gaan. Echt heel erg vervelend. Ik zit dan meestal naar discovery te kijken (nu dus niet )eerst naar dokter G en daarna naar a haunting (heel eng!) Meestal probeer ik dan zo rond een uurtje of 2.30 weer in mijn bedje te liggen....maar slapen tjee ik hoop dat dat ooit nog goed komt!
Hmm vervelend hier zou ik ook wel een iets andere nachtrust willen helaas kan ik prima slapen (nouja.. das goed op zich) maar moet ik gewoon om het uur naar de wc vrees dat ik dat nog tot einde 9 maanden mag gaan volhouden enige wat lijkt te helpen is op links slapen maar dan ligt er OF naast me iemand te mopperen dat ik in de weg lig (lees: half over hem heen) OF ik slaap HEEL licht en heb echt de meest idiote dromen over het algemeen ook geen fijne zegmaar erg irritant.. ben zo gaar als boter dus de eerste 2/3 uur slaap gaat nog wel.. maar daarna is het "feest" ook prettig voor degene waar je naast ligt zegmaar heb jij nog de kans overdag een beetje bij te slapen btw? dat zou misschien wel schelen of het juist niet doen.. zodat je savonds meer moe bent maar dat heb je vast al geprobeerd :/
Ja hier nog zo'n insommnia patient... láát slapen...dus ja gezellig... hang hier regelmatig laat op de avond tot midden in de nacht rond en zie dan ook weinig activiteit..lol.. Lijkt me dus en stuk gezelliger dan in mijn uppie..hahaha...Hoe wel ik niet weet hoe het straks is als de kleine man dr is.. Groet Hilde
Ik heb er vooral nu heel erg last van! Het einde van mijn zwangerschap he... Denk als die kleine er is ik maar al te graag in men bed lig
Het is zeker gezelliger hier rond te hangen dan maar naar de heralingen van discovery te kijken. de meeste heb ik al gezien. Als ik hier geen leve zie wat natuurlijk normaal is dan ga ik maar weer tv kijken heb onderhand al me films ook wel 10x gezien. Vordat ik zwanger was en daan had mocht ik om de dag een slaappil innemen maar dat durf ik nu niet zo goed wan stel je voor dat je niet wakker word ofzo ik vind het dood eng. Waarom kunnen jullie niet slapen? En hebben jullie ook dan hoe verder de ochtend komt dat een klein probleem zo groot is geworden door het denken dat je dan hellemaal stressie word?
ik heb geen moeite met in slaap komen, maar meestal rond een uurtje of 3 wakker, dan ben ik nog wel moe, maar slapen gaat ff niet meer helaas..zit dan ook vaak ff te kijken hier, maja niemand die rond de klok van 3 nog online is De rede bij mij is gewoonweg stres...en hartezeer....dus hoop dat het ooit weer een beetje goed komt liefs Pjetje
Hey ik kan vaak 's avonds ook niet slapen. Mijn man werkt vier avonden in de week in is dan pas om 02:00-03:00 uur thuis. Tot die tijd kan ik echt niet slapen. Heel vervelend. Ik heb hier ook wel eens 's nachts rondgehangen, maar er gebeurd dan inderdaad weinig. Op een gegeven moment heb je alle (interessante) topics wel gehad en tja... Dan moet je iets anders verzinnen. Maar ik zal morgennacht (als mijn man weer aan het werk is) wel even naar dit topic surfen om te kijken of er wat gezelligs gebeurd. Ben benieuwd!
ik werk altijd in de nacht uren. Ik werkte voor kailynn altijd 6 op 8 af en nu werk ik 4 nachten en dan 10 dagen vrij dus ik ben hier regelmatig op het forum in de nacht te vinden.
Ik word wel vaak wakker om mij om te draaien (soms heb ik last van de been waar ik op dat moment op lig) maar ik val dan snel weer in slaap.