En dan doel ik niet op het Maya's ge(z/b)euren maar op het borstvoeding geven aan mijn dochter. Ze is bijna anderhalf en ik zou nog heel graag hebben willen blijven doorvoeden. Zij is na heel wat geIVF in ons leven gekomen en inmiddels hebben we alweer wat mislukte pogingen op ons naam staan. We gaan nog een hele radicale doen, met heel veel medicijnen, waaronder ook medicijnen welke absoluut niet met BV samen gaan. IVF uitstellen ivm borstvoeding is niet langer een optie wegens mijn ovariele reserve. Ergens voelt het als falen omdat ik dan dus niet het minimale 2 jaar WHO advies heb opgevolgd, maar ik kan, eiceltechnisch, niet anders. Spijtig genoeg. Ik hoop ooit weer hier tips en trucs te mogen vragen omdat ik tegen die tijd alweer vergeten zou zijn 'hoe BV ook alweer werkt'. Nu ga ik komende week wat mooie laatste BV foto's maken en hopen dat dochterlief het gaat accepteren. Als jullie daar nog tips in hebben, hoor ik het graag. Bedankt voor alle tips en trucs en meeluisterende oren die ik hier heb mogen ontvangen.
Hee Maartje, Gaat het dan toch gebeuren (de volgende behandeling), dan moet ook dat andere maar volgen he (de bv). Je hebt het nog heel wat uitgesteld, mag je trots op zijn! Geniet er nog even van. Hier ihkv de nostalgie misschien wat fijn leesvoer over stoppende grotere kindjes. Er zitten ook wel stoppende mama's tussen trouwens. Child-Led Weaning: It’s not Extreme; It’s Biological | Living Peacefully with Children Succes met stoppen, wennen, en dan vooral met die heftige behandeling!
Oew spannend, het komt nu wel heel dichtbij he? Ik hoop dat het jullie snel mag lukken...wie weet geef je over dik een jaar je dochter een bekertje gekolfde melk!
Oh wat moeilijk lijkt me dat, maar je hebt je dochtertje maar mooi bijna anderhalf jaar borstvoeding gegeven en dat is super! Je keuze lijkt me heel begrijpelijk en ik wil je heel veel succes wensen met de nieuwe poging.
Stoer dat je het ondanks de wens voor een 2e, de wetenschap dat je niet te lang kan wachten en alle pogingen die je alweer gedaan hebt, je meisje nog zo lang bv hebt gegeven! Geniet nog even van de laatste bv-momentjes samen en heel veel succes met de laatste poging. Ik hoop dat je dit hoekje snel weer mag bezoeken..
Sterkte met stoppen! Ik weet hoe moeilijk het is. Hidde drinkt nu plotseling niet meer bij mij sinds 2 weken. Ik kolf nu nog, maar ga dat ook afbouwen. Niet leuk! Hopelijk lukt heb je snel een positieve test