Hoi allemaal, op advies van het CB zijn wij vandaag begonnen met het geven van Nutrilon Pepti. Tenminste, dat probeerden we, maar onze dochter wil er helemaal niets van weten. Wat nu?
Ja toch proberen door te zetten, de smaak is inderdaad heel anders. Misschien eerst mengen met de oude voeding?
Dat was hier in het begin ook het geval. Indien ze niet enorm erg op haar vorige voeding reageerde kan je het inderdaad eerst eens mengen en dan steeds meer afbouwen tot je helemaal op de pepti zit. En anders, hoe cru ook, toch even doorzetten. Dat hebben we hier ook gemoeten en hij kreeg vanzelf honger en nu is meneer inmiddels 1,5 jaar en drinkt de pepti echt met smaak op! Hij is nu gewoon niet beter gewend. Succes!
Hier ook dus ben overgestapt op Friso pep. Stinkt stukke minder en wordt hier nu goes gedronken. Pepti moest hij echt niks van hebben
ik moest ook in 1 keer overstappen en zonder nutriton. Dat was een drama! Uiteindelijk gemengd.Elke fles 1 schepje vervangen en als ik merkte dat ze een beetje moeilijk deed bijvoorbeeld 2 of 3 flessen even laten zoals het is ( dus niet een schepje vervangen). De nutriton heb ik uiteindelijk ook weer toegevoegd. Nu drinkt ze het goed! Dus lekker mengen eerst......