Hoi allemaal, Ik heb een vraagje aan de Dr. Brown experts. Ik geef bv aangevuld met fv. Vanwege snel drinken heb ik een poosje geleden een klein smal Dr. Brown flesje aangeschaft waar ik heel blij mee ben. Alleen kan er maximaal 120 cc in dus heb ik een grotere gekocht, een brede deze keer. Maar wat bleek? die heeft ook een brede speen. Gisteren voor het eerst gebruikt, maar het zag er niet uit. Bijna als kindermishandeling Zo'n enorme speen past toch nooit in zo'n klein mondje (6 weken oud)? Tot hoever moet dat in het mondje? Toch niet dat hele ding? Sorry voor deze hele oenige vraag ;-s Ik sta op het punt om maar weer een smalle te gaan halen straks. Maar misschien vanwege het feit dat ik ook bv geef is breed wel goed? Zoiets had ik ooit gehoord. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb ook bv en kv gegeven bij de eerste tijdens het afbouwen. Ik vond en geloof dat ze het ook aanraden een brede speen juist fijn ook idd ivm het lijken op de borst. Ze geeft zelf wel aan hoe ze hem in dr mondje wilt/pakt. Het komt zeg maar half in het mondje, maar als hem een stukje geeft, zuigt ze hem wel naar binnen zover als... Maar vind je eht niets, bij de etos hebben ze de smalle ook gewoon in een grote versie hoor! geloof 250 of 270 is dat?!