flessendillema bij rijstebloem.. dr brown

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nikske89, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Wij hebben een klein probleempje en ik hoop dat jullie een oplossing hebben!

Ons zoontje Naud is nu bijna een half jaar en drinkt zijn flesjes uit een dr brown fles en daar ben ik super tevreden over.. Tot nu..

Als ik een rijstebloemfles voor naud maak en ik geef die in een dr brown fles met een papspeen dan heeft hij 200cc in 5 minuten leeg.. Niet echt ideaal dus.. Maar als ik de rijstebloemfles in een avent geef met een 3standenspeen dan zuigt hij ruim een half uur en heeft ze dan nog niet leeg..

Hoe hebben jullie dit opgelost??

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij hebben ook Dr. Browns flessen en gebruiken gewoon de nr 3 speen voor de pap. Dat gaat prima. De nr. 2 voor de normale melk (is hier dikke Friso Comfort). Een echt papspeen gaat volgens mij standaard te snel bij welk type fles ook. Nr. 3 of 4 moet gewoon goed zijn van Dr. Browns.

Succes,

Charlie

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij gebruiken de voor de papfles (180/6 + 1 schep Nutriton + 2 scheppen rijstebloem) de Aventfles met speen nr 3. Hier doet hij zo'n 15 tot 25 minuten over, afhankelijk van hoe wakker of juist hoe moe hij is..

Wij hebben ook de 3 standenspeen van Avent geprobeerd, maar dan had hij de fles in 5 minuten leeg, dus dat is een beetje te snel..

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier zit er 's avonds nu een fase3 speen op de dr. Brown fles en dat gaat perfect..

Meteen maar die vreselijke Avent flessen weggegooid.. In het begin is het daar totaal fout mee gegaan en is ons ventje in het ziekenhuis beland.. En nu kon hij er dus nog steeds niet uit drinken..

Ben blij dat we de oplossing gevonden hebben :)

Deel Deze Pagina