Hoi Mirjam en Saskia, Super dat jullie op deze manier vrouwen de mogelijkheid geven vragen te stellen! Geef inmiddels bijna 11 maanden BV en sinds een week of 2 a 3 weigert mijn dochtertje mijn rechterborst. Aan de linkerborst wil ze nog wel drinken. Productie aan rechterkant is inmiddels enorm teruggelopen (merk ik tijdens het kolven op m'n werk). Deze borst produceerde altijd al minder melk, maar nu is het dus echt bijna niets meer. (tijdens toeschietreflex komen er wel iedere keer een paar druppels uit) Heb nu dus ook echt een behoorlijk verschil in groottte van beide borsten. Dochter drinkt nog gemiddeld vier keer per dag, soms nog een keer 's nachts. Hebben jullie enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Is het uberhaupt mogelijk om de productie van deze borst nog weer op te wekken na zo'n lange tijd? Kan het zijn dat een kind zichzelf gaat spenen na verloop van tijd? Ik zou graag nog een tijdje doorgaan met de BV, omdat ze niet op andere manieren wil drinken en het natuurlijk erg gezond is voor haar...