hoi allemaal k geef morgen al een week geen borstvoeding meer k was gestopt te moe van keizersnede en k had te weinig gaf nog maar 30 ml vanaf dat k gestopt was lekte me borsten niet en ze deden geen pijn meer en nu sinds gister lekken ze weer wordt er beetje moe van om nog steeds met compressen te lopen wie heeft dit ook meegemaakt gr marline
De gyn had tegen mij gezegd toen ik stopte met bv dat het nog 6 maanden daarna kon lekker. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd. Maar het kan toch zijn dat je af en toe nog eens lekt. Niks om je zorgen over te maken.
Ik heb ook een keizersnede gehad en ik heb 2 weken bv gegeven. Ben om dezelfde reden gestopt als jou en ook omdat het eerste stukje verziekt is door het ziekenhuis! Maar dat doet er niet toe Bij mij duurde het maar 2 weken, heb eerst afgebouwd en binnen 4 dagen kon ik al stoppen met kolven. Daarna heb ik nog 2 weken met compressen gelopen, totdat ik merkte dat ze gewoon droog en schoon waren!
k had 4 weken gegeven en toen afgebouwd in het ziekenhuis was het ook echt kut de ene zuster zij van ga maar slapen wij geven de voeding van 23.00 uur wel lig k te slapen komt er een andere zuster die maakt me wakker van je moet het eerst proberen terwijl k zo moe was en me dochter wou niet aan de borst want ze heeft namelijk een hazelipje en werd erg drammerig omdat ze het niet kon pakken en ze had al een speciale fles waarmee k de borstvoeding gaf had al wat afgekolft voor 23.00 was blij dat k weer naar huis kon