Knuffel-snuiver

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LieveMamaTrix, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hoi dames...

Ik slaap al een poosje met twee tutpopjes om mijn luchtje erin te krijgen. Een van de knuffeltjes ligt dan naast haar in het wiegje. De laatste tijd tref ik haar alleen steeds vaker aan in innige omhelzing met haar popje. En heel vaak, snuffelt ze er met inslapen even aan en is dan meteen vertrokken. Dan frummel ik het popje weer een beetje weg.... Maar eigenlijk heeft ze hem dus het liefst tegen haar neusje/gezichtje aanliggen, omsloten door haar armpjes.

Ze ligt op haar zij. Ze is sterk in de nek en beweegt haar hoofdje goed. Kan ik erop vertrouwen dat als ik haar in omhelzing laat met haar popje, dat dit goed gaat?

Het is niet een heel dik popje... Zo'n tutdoekje met een hoofd eraan zeg maar.
    Zeker voor 's nachts is het fijn als ze zo kan liggen, maar ik met een gerust hart ook kan slapen.

Zijn er nog meer jonge baby's hier die het liefst zo slapen?

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ietsje ouder maar de mijne heeft ook zo n doekje/knuffeltje en duwt t ook helemaal tegen zich aan en sabbelt er ook soms op. Af en toe kijk ik f of hij nog ergens gaatje lucht heeft maar t gaat eigenlijk altijd goed...

Hij gooit uhm soms ook helemaal op zijn hoofd en.krijgt hem er dan.niet meer vanaf haha.. Maar dan zit ie ook direct te piepen dus ik denk dat t wel goed gaat. Ik

3. louan

louan Niet meer actief

Hier ook! Is te leuk om te zien wat hij met zn tut doet. Maar hier heeft hij met alles. Als hij mij ligt dan wilt hij helemaal onder mn oksel of onder kussen kruipen. Ik haal tut wel weg als hij slaapt en kijk tussendoor regelmatig of hij zn neusje niet blokkeert.

Deel Deze Pagina