Hoi hoi, Ik zit een beetje met een probleempje. Fay is 2 maanden oud nu en opzich gaat het hardstikke goed! Alleen heeft ze het Kiss-syndroom en is daardoor vreselijk onrustig met haar armpjes/beentjes/lijfje.We gaan met haar ook naar de Osteopaat wat haar erg goed doet. Nu had de osteopaat geadviseerd om haar eens in te bakeren maar aangezien dat op medische indicatie moet moest ik het op het CB overleggen. De CB arts heeft gekeken en zei dat het (nog) niet kon omdat haar heupjes nog niet helemaal symetrisch zijn. Maar ze is echt ZO enorm onrustig waardoor ze helemaal overstuur raakt en helemaal uit haar doen waardoor ze dus ook niet goed drinkt. Ik heb al een aantal keer een hydrofiele luier om haar bovenlijfje gewikkeld zodat haar arpmjes wat rustiger werden en ze viel echt gelijk in slaap! en ze wordt er zo ontspannen van! Maar zodra ze in slaap is haal ik het weg zodat ik ook kan gaan slapen (omdat het officieel niet mag blijf ik er bij zitten) Ik heb natuurlijk wel het een en anders op internet gelezen wanneer het absoluut niet mag en waar je op moet letten enzo. Mijn gevoel zegt ook dat ik haar moet inbakeren, maar ik wil natuurlijk wel doen als ze er op het CB ook mee eens zijn. De osteopaat zegt dus dat het goed voor haar zou zijn, alleen medisch kan het dus niet... Wat moet ik nu? want op het CB zijn ze ook niet echt meelevend maar juist heel zakelijk dus dan vind ik het lastig om erover te hebben.. Ik hoop dat je een advies voor me hebt! Alvast bedankt! Groetjes Margje
Hoi, Vervelend zeg. Ook lastig dat ze op het Cb zo zkaelijk zijn. Echter als het medisch gezien dus (nog) niet mag dan zou ik dat advies wel opvolgen. Mocht je zelf twijfels hebben of het een juist advies is dan zou ik je verhaal voorleggen aan je HA. Probeer het wel op het Cb bespreekbaar te maken. Misschien hebben zij andere adviezen die je nu wel op kan volgen. Ilja
Dank voor je antwoord. Uiteraard doe ik het niet als het medisch gezien nog niet kan. Alleen doe ik dan wel soms haar armpjes inwikkelen met een doek eromheen en uiteraard blijf ik er dan bij. Ik zal morgen idd eens overleggen met het CB voor een alternatief voor die onrust, en miss ook even met de Osteopaat overleggen. Het ging vandaag trouwens wel wat beter al! Bedankt voor het meedenken! Groetjes Margje