Hallo, Mijn tweeling is met 32 weken geboren. Zij zijn nu bijna 8 weken oud, en zij drinken uit de fles na 7 weken borstvoeding afgewisseld met de fles. Het probleem is nu dat zij ontzettend veel brassen. Het gutst er gewoon naast. Ik heb al verschillende flessen en spenen geprobeerd maar bij de ene knoeien zij nog meer dan bij de andere. Ze krijgen op zich wel genoeg binnen want ze groeien als kool, maar het is toch iets waar ik me wat bezorgd over kan maken. Zijn er hier oplossingen voor dat zij minder knoeien en dat het minder langs de lipjes en wangetjes gutst? Bedankt!
Hallo, Het is moeilijk om een goed advies over flesjes te geven omdat het vaak een kwestie van uitproberen is. Heb je toevallig ook al de flessen van tommee tippee geprobeerd? Daar hoor ik vaak goede dingen over. Groeten Eveline
Ja die heb ik ook geprobeerd, maar ook daarmee knoeien ze flink. Met de difrax, de dokter Brown en de Nuby knoeien ze eveneens. Nu spugen ze sinds een week ook meer tussen de voedingsbeurten door. Ze zijn jengeliger en slapen minder overdag. Misschien een koemelk allergie? We zijn sinds een week of 2 overgestapt op de normale friso voeding, en geen borstvoeding meer. Bedankt! Groetjes Sandy
Hallo Sandy, Een allergie zou kunnen, maar de darmpjes van een kindje hebben vaak wel 2 weken nodig om te wennen aan een nieuwe voeding, dat kan ook meespelen. Groeten eveline