nachtvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door sukkie, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Onze dochter is 11 weken. Na vijf weken sliep ze al af en toe de nacht door. Ik maakte haar toen nog netjes elke vier uur wakker en dan sliep ze de nacht van elf tot zes. Ze is een weekend in het ziekenhuis geweest en daarna was haar hele ritme zoek. Ik ben overgegaan op voeden op verzoek en al vrij snel sliep ze door van tien tot zes/zeven uur. Best lang al voor zo'n kleintje. Nu ben ik bij de osteopaat geweest en sindsdien meld ze zich weer s nachts om half vijf. Het maakt niet uit hoe laat de laatste voeding is, tien uur, half elf of elf uur. Ook maakt het niet uit of ik 180cc of 210cc geef. Bij de voeding van 210cc werd ze zelfs nog eerder wakker. Het lijkt erop dat ze nu maximaal zes uur achter elkaar kan slapen terwijl ze voorheen zonder moeite negen uur sliep.
    Wie heeft er tips??
    De nachtvoeding krijgt ze trouwens 180cc, misschien dat ik die minder moet gaan geven?? Ze krijgt namelijk soms 6 x 180cc, wat over 1 liter is.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Misschien heeft ze het gewoon weer nodig?
    Dit kan nog wel vaker voorkomen, dat ze door slaapt en dan ineens weer komt 's nachts.
    Ik ben zelf niet zo van het sleutelen eraan, ze slapen wel door als ze er zelf ook aan toe zijn. (hier met 9,5 mnd ;) )

3. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    daar moet je wel mee oppassen idd met over de liter heen gaan want dan kunnen de niertjes niet aan. verder heb ik geen tip voor je alleen dat het hier precies hetzelfde was het was echt een periode standaard om 4.30 wakker dan gaf ik haar d`r speentje en sliep ze weer verder, nu slaapt ze van 20.00 tot 07.00 dus het komt goed.

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou idd niet over de liter heen gaan. Dan evt proberen alleen water te geven.
    Soms is het zo dat de voeding juist te zwaar valt en ze daardoor slechter slapen. Dus wellicht juist even wat minder doen in de laatste fles?

Deel Deze Pagina