Toen Tess nog een baby was, heb ik de eerste tijd Friso gebruikt. Dat was gewoon goede voeding en een stuk goedkopen dan Nutrilon. Maar op een gegeven moment kwam er Kruidvat voeding en toen ben ik daar langzaam op overgestapt. Mijn dochter heeft er niks van gemerkt, vond het gewoon lekker, en het scheelde mij weer in de portomonnee. En ze hebben van het Kruidvatmerk ook allerlei andere variaties net als de dure merken. En als je bang bent dat de voeding niet goed genoeg is, moet je je maar bedenken dat het door een hele hoop tests is gekomen en aan alle eisen voldoet. Succes met je keuze. x Linda
ik ben ook aan het twijfelen.bij mijn zoontje hadden we nutrilon gebruikt,bijna 2jr en het is behoorlijk duur vind ik. en nu zag ik toevalig zaterdag bij de kruidvat dat ze ook een eigen merk babyvoeding hebben,en een stuk goedkoper. en als het net zo goed is als de overige merken,waarom niet.en je bent idd een stuk goedkoper uit.
ik had altijd similac. ook een goedkoper merk. Iris deed het er prima op.... zelf kreeg ik het als baby ook, en ik ben ook groot geworden
maar bij kruidvat is de hoeveelheid minder..dus qua prijs maakt het dan ook niet zoveel uit.. Wij gaven eerst nutrilon HA..toen gewoon nutrilon..omdat hij zo aan het spugen was zijn we overgestapt op friso..ging eventjes goed met spugen..toen werd het weer veel erger..nu al weer tijd aan de nutrilon en gaat perfect..
Hoef je ook niet na te denken wat duur / goedkoop / goed / niet goed is .... Altijd bij de hand, altijd op temperatuur, geen gesleep met flessen, geen afwas...... heerlijk ! Voor mij nooit meer iets anders.
Ilja is wel zo..maar dan moet dat wel lukken he Had dat ook graag gegeven aan dhani maar omdat het ziekenhuis mij wat dat betreft een beetje verwaarloosd heeft is het dus helaas niet gelukt
haha dat is idd de de beste,maar als je het niet kan geven.om de 1 of andere reden. bij mijn zoontje had ik het maar 2weken kunnen geven,en hij bleef maar huilen en spugen.en moest mijn mellk laten onderzoeken van de kinderarts en het bleek dat de melk te zuur was.
Het was ook niet beschuldigend bedoeld hoor, maar ik kan het dan gewoon niet na-laten om het even te vermelden....... Ik ben groot fan van borstvoeding, maar dat hadden jullie vast al wel gemerkt haha ! Lieve groeten Ilja (na de bv heb ik een tijdje de voeding van het Kruidvat gebruikt - tot tevredenheid)
Echt waar ilja? hadden we nog niet door! Ik gebruik nutrilon standaard voeding heb er eigenlijk niet over nagedacht en gewoon gekozen. Heb de eerste weken borstvoeding gegeven en toen dat niet ging overgestapt op nutrilon! Je moet doen wat je zelf het beste lijkt en je merkt vanzelf of de kleine het iets vind of niet! je ondervind het toch het beste in de praktijk
ik zou ook heel graag borstvoeding willen geven ,en dat ga ik zeker weer proberen,en dan maar hoppen dat het deze keer lukt. en er is zeker niks beters dan moedermelk.
Ik ben begonnen met nutrilon hypoallergeen, maar het bleek dat Iman niet tegen het 'vernieuwde receptuur' van Nutrilon kon... Dus na 3 weken een schreeuwende baby te hebben gehad en een mama die op instorten stond overgestapt op friso comfort, en ik had een heel ander kind!
ik ben net gestopt met bv en gebruik nu friso... waarom? nou zou t nie weten haha, was gewoon het eerste wat ik gekregen had van iemand en volgens mij is dit merk wel het goedkoopste? Hoeveel zit er in die kruidvat voeding? in friso zit 2x 450 En hoe duur is die van kruidvat?
björn de eerste 3 maanden bv en toen nutri;on omneo tegen spugen maar zeer snel oer gestapt naar nutrilon AR omdat het spugen nog steeds heftig was.
simulac is de goedkoopste voeding ikzelf gebruik ook friso en die bevalt mij beter en is idd op simulac na de goedkoopste
Hier precies het zelfde verhaal... Maar ik gebruikte dan de Nutrilon standaard. Een hel en nadat we over gestapt zijn op de Friso Comfort was Lucas binnen een dag al een ander kind en met een week was het ineens heel gezellig hier en hadden we een super vrolijk ventje. Ook hier werd het "vernieuwde recept" niet geaccepteerd. Friso is ook weer wat goedkoper dan Nutrilon. Alleen zijn we Nutrlon gaan gebruiken omdat dat op het KDV ook zal worden gebruikt en zat het toch bij de prijs in... Nu moeten we zelf de voeding mee nemen. Maar dat maakt mij niet uit. Liever een eventueel duurdere oplossing dan een huilend kind die niet goed in zijn vel zit.
Ik geef Nestle Nan HA. DIt omdat hij dat van de kraam verzorgende al als bijvoeding had gehad en ik dacht dan gaan we daar maar mee door. Nu kom ik er achter dat ze het niet overal hebben bij de AH bv, dat is wel onhandig. EN van Nutrilon en Friso heb je van die handige verpakkingen met uitsparingen voor het schepje en afstrijkmogelijkheid. Ik moet de nestle in een tupperware bakje bewaren en met een mes afstrijken, dat is dus niet zo handig! En het is vrij duur ook nog eens! Veel duurder dan Nutrilon of Friso DUs ik zit ook te denken om over te stappen op Nutrilon of Friso, maar van de andere kant gaat het nu goed en bovendien heb ik geen idee hoe ik over zou moeten stappen.......
Hier ook hetzelfde verhaal als sweetangel. Ik gebruikte nutrilon, maar na 1 maand alleen maar huilen en opname in ziekenhuis, overgestapt op friso. Dit kreeg ze in het ziekenhuis ook en daar was het meteen goed. Nu meng ik de gewone friso met de friso comfort.