Ik heb een vraag over de nacht voeding en bijten, maar zal eerst zijn schema even geven. s'morgens broodje en bv tussendoor rijstwafel (soms 2) s'middags broodje (soms maar halfje en thee of water ongeveer 50 cc) tussendoor banaan en/of mandarijn met wat thee of water s'avonds eet hij met de pot mee, de ene keer beter dan de andere keer. voor het slapen gaan bv rond die half 8 s'nacht minimaal 1 keer bv en dan ook nog gulzig drinken. Vannacht dus weer bal, om 1 uur echt gulzig drinken en om half 6 weer, ik hoor zijn buikje dan ook echt te keer gaan. Kan het zijn dat mijn voeding dan niet voldoende meer is? Moet wel eerlijk zeggen dat als hij een keertje pap krijgt hij net zo goed wakker word midden in de nacht. Sinds afgelopen maandag krijgt hij tussen de middag brood en geen bv meer. De reden, hij gaat steeds meer bijten tijdens de bv en ik begin dat echt zat te worden, niks helpt boos worden niet, hij gaat dan lachen, afkoppelen en weer aanleggen niet dan begint het weer, helmaal stoppen ook niet want dan heeft hij zo weer trek. Ik weet het eigenlijk niet meer na ruim 11 maanden bv geven. Hij slaapt eigenlijk nooit meer door (terwijl hij dat eerst wel deed totdat hij tandjes kreeg) en laten huilen is vaak ook geen optie omdat hij dan echt overstuur word. Oh ja de fles wil hij niet en ook geen gekolfde melk dat weigert hij, hij drinkt nu al maanden gewoon uit de borst. Hopelijk is de vraag een beetje duidelijk anders hoor ik het graag.
Nog een kleine aanvulling, ik vraag me af kan ongesteldheid er ook mee te maken hebben dat hij misschien een minder voldaan gevoel krijgt?
Hoi. Je ongesteld zijn heeft zeker invloed op je productie. De hormonen tijdens je menstruatie kunnen voor een dip zorgen. Over het algemeen hersteld zich dat weer als je menstruatie weer over is. Bijten: Blijf hem corrigeren. Je kindje is oud genoeg om dat te begrijpen. Al moet je 10x opnieuw aanleggen. Blijf volhouden. Slapen: Je melk is prima. Dit is wel bewezen door het feit dat je kindje met pap ook niet doorslaapt. Ik zou het eerlijk gezegt ook niet weten waarom je kindje ineens niet doorslaapt. Zit hij misschien in een sprongetje? Accepteer het voor dit moment en kijk het even aan. Groetjes Saskia