Hoi Heidi Mijn zoontje is nu 2,5 maand en slaapt ineens door snachts. Super fijn natuurlijk maar ik loop over natuurlijk. Nu heb ik een paar keer mijn zoontje wakker gemaakt om me te helpen en dit deed hij ook gewoon en nu lukt het me dus om tot 7 uur uit te stellen (vanaf 23.30uur) Maar nu is hij super hongerig overdag. Dit is misschien omdat hij minder snachts drinkt of niet? Of loopt mijn productie terug nu hij snachts zo lang niet drinkt. Ik heb hem vandaag heeeeel vaak aangelegt en nu is het resultaat hele volle borsten maar hij komt dus niet meer om te drinken Mijn vraag is dus, houd ik mijn productie overdag goed als ik snachts niet voed? ( lange nacht) grt
Je kindje kan aan het regelen zijn inderdaad, ik zou zeggen wanneer je 's nachts zo stuwt zal het met je productie wel goed zitten! Kijk gewoon wat je kindje overdag doet, let op plas luiers en of hij tevreden is. Overgangsperiode kan even lastig zijn (afstemmen van stuwing/vraag) maar in principe zal je kindje het regelen. Ik zou het nog even aankijken dus, evt. niet 7 uur er tussen maar 6, maar dan moet je je wekker zetten... Succes!