Wil dochter liever 'kunst'voeding als borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Typicalme, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Kan het dat mijn dochter liever 'kunst'voeding heeft als borstvoeding??? :(Zij lijkt namelijk onrustiger bij een flesje afgekolfde borstvoeding als bij een flesje kunstvoeding.. Kan dit? En wat zou de reden daarvoor kunnen zijn? Dit speelt de afgelopen dagen eigenlijk pas, van te voren heb ik nooit verschil gemerkt.

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hoeveel geef je? Volgens mij valt kv zwaarder dan bv. Dus mocht ze bijvoorbeeld bij 100ml kv al verzadigd zijn, is dit misschien pas bij 120ml bv.....ofzo?

3. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik heb haar net een flesje kunstvoeding aangeboden en ze dronk ook hierbij vreselijk onrustig. Ze heeft niet meer gedronken als 40cc. Het lijkt dus niet aan de voeding te liggen. Ik heb ook de borst aangeboden en ook daar dronk ze heel onrustig aan, steeds happen en loslaten en toch ook drinken tussendoor. Soms denk ik aan spruw, maar ik zie daar geen tekenen van, enkel dat ze zo onrustig/weinig drinkt de laatste dagen (hoofdje steeds weg draaien maar toch ook slokjes drinken tussendoor). Het gekke is dat ze wel goed slaapt, als ze door spruw niet goed kan drinken zou ze toch honger moeten hebben/houden? Ze was super tevreden vandaag, ondanks het minder goed drinken..
    S'nachts en s'morgens-vroeg drinkt ze trouwens wel goed en rustig..

Deel Deze Pagina