Ik die het idee had, naarmate Leander ouder zou worden dat hij minder zou komen 's nachts. Niet dus. Deze nacht wel 3x. Om 24u, om 2u en om 5u. Ben helemaal kapot.
Hier ook vanacht 3x, half 1, half 3 en half 6... niet grappig als je een drukke dag voor de boeg hebt
Hier ook weinig hoop op een doorslapertje, mijn zoontje komt nog iedere nacht 3 keer. Vannacht toevallig wel een betere nacht gehad 12-5-8, maar dat heeft hij wel vaker zo een keertje tussendoor. Dus ik reken er maar niet op dat het nu misschien een voorteken van doorslapen is.
Als ze om 5.30 uur komt dan slaapt ze al door. Ze staat alleen wat vroeg op...misschien zelf wat vroeger naar bed gaan?
Nou ik vind van 23 uur tot 5 uur nog niet echt doorslapen. Ze heeft het ongeveer 8 weken van 21 uur tot 7 uur gedaan, kijk dan heb ik een goede nachtrust, maar aangezien ik zelf minimaal 8 uur slaap nodig heb om fatsoenlijk te kunnen functioneren zou ik dus al om 21 uur op bed moeten liggen om aan voldoende slaap te komen, helaas moet ik ook nog kolven om 22 uur, dus dat gaat gewoon niet.
ik merk inmiddels dat ik op mijn vrije donderdag echt lekker uit moet en mag slapen tot een uur of 10....ja wel tussendoor steeds voeden maar daar ben ik inmiddels toch wel aan gewend geraakt lijkt. Ik zie het weer zitten...alhoewel ... al sik hier lees dat ze met 9 maanden nog niet doorslapen...hummmmm...tja ik hoop toch wel dat ze dan van 2300 tot een uurtje of 6 door gaat slapen hoor...maar dat is nog ver weg en dat zien we dan wel weer. lekker blijven klagen hier hoor! dat gaf mij in ieder geval weer de moed om het vol te houden!
Sinds de geboorte van Mira slaap ik zo'n 6 uur per nacht gemiddeld. Terwijl ik ook altijd veel meer sliep.......tja dit hoort er ook bij. Sterkte allemaal (oja effe af en toe een uurtje bij slapen werkt ook heel goed).