Zoals de titel al zegt is zoonlief druk in de weer met het krijgen van een tweede tandje. Voorheen als hij beet haalde ik hem resoluut van de borst en deden we een kwartiertje later de volgende poging, maar nu is dat geen optie meer. Hij blijft maar bijten en heeft ook echt honger, ik geef het hem met alle liefde maar manmanman wat doet het zeer! Iemand een tip?
Tepelhoedje? Anders kan ik alleen maar afkolven bedenken maar dat is natuurlijk niet de ideale oplossing.
Vlak voordat een baby bijt, moet hij/zij het drinkvacuum doorbreken. Dus als je goed in de gaten houdt wanneer hij het vacuum verbreekt, kun je het bijten voor zijn. En dan hoef je ook geen kwartier te wachten.
Bedankt voor de tips meiden! Ik ben erop gaan letten en kan hem nu meestal voor zijn! Blijft geen pretje maar gaat veel beter. Wel erg blij mee want wilde nu nog niet hoeven stoppen
Ik was er inderdaad ook heel alert op. Als ik zag dat het richting bijten ging, koppelde ik hem snel af. Een paar seconde later mocht hij weer drinken. Het waren echt fases, een paar weken later deed hij het helemaal niet meer. En dan kwam het zomaar opeens weer terug. Succes!