Nachtvoedingen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Wijffie75, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang ben jij bezig met een nachtvoeding?

1. Minder dan een half uur

2. 30 a 45 minuten

3. 45 a 60 minuten

4. Langer dan een uur

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op die leeftijd verschoonde ik ook nog 's nachts omdat ze meestal tussen de voeding door poepte. Dan deed ik dus voeden borst 1, ongeveer 10-15 minuutjes, dan verschonen, en dan borst 2 ook weer 10-15 minuten. Dan nog even rechtop ivm veel spugen. Dus was ook zo 45 minuten verder.
    Maar naarmate ze ouder werd, werd dat makkelijker en sneller; niet meer verschonen, niet meer rechtop houden, sneller drinken. Met 10 minuutjes had ze dan d'r buik weer vol en sliep ze weer.

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik doe het precies zoals jij.. Alleen boert mijn meisje niet makkelijk en heeft veel last van krampen, dus ik ben vrij kang bezig om er evt een boertje uit te krijgen.

3. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voed nog 2-3 keer per nacht, meestal half uurtje, 1 borst, daarna verschonen (heb katoenen luiers en die moeten echt, anders is alles nat!), dan andere borst en weer verder slapen. Ik doe alles in bed en zoveel mogelijk liggend, we hebben ook een co-sleeper, dus best relaxed.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    In totaal minder dan half uur. Ik word wakker als hij begint te mopperen. Dan verschoon ik zijn luier. Dan drinken en daarna leg ik hem terug in zijn bedje en ga ik nog even naar de wc. Dan weer Nasr bed en iedereen slapen. Soms kletst hij dan nog even maar dat hoor ik nooit lang.. ;) ik slaap weer zodra mijn hoofd het kussen raakt.

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier ongv een half uur. Verschonen doe ik bijna nooit in de nacht. Luiers kunnen zo'n 12 uur mee en doe het in de nacht alleen als hij een poepbroek heeft. Zo kunnen we beide weer sneller slapen 😉

6. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    's nachts verschoonde ik alleen als ze gepoept had en anders niet. Dit ook om haar niet helemaal uit haar slaap te halen.
    's nachts gaf ik maar 1 borst en ze lag met max 15 minuten weer in bed te slapen.

7. Pendippity

2 sep 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1.

Deel Deze Pagina