Nachtvoedingen...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door madelein, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    In landen waar samen slapen en borstvoeding de norm is, is er geen hond die zich afvraagt of een baby van 6 mnd niet eens door zou moeten slapen. Dit is geen kritiek naar jou toe, maar wel naar onze maatschappij. De nachtvoeding is de meest waardevolle voeding van de dag! ( je geeft toch bv of??). Deze is onzettend goed voor de hersenontwikkeling. Dus je krijgt gewoon een heel slim kind :D;)

Eurolac en borstvoeding.com hebben er vast talloze artikelen over geschreven.

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Hier weet het cb het wel. Ook bij de oudste. Heb ik bewust gedaan om een soort tegen geluid te geven.

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik geef idd volledig BV :)
    Haha heel slim kind krijgen we dus ;).

Vannacht: kijk op m'n wekker, 4.30! WoW!!!!! Lijkt dus of een droomvoeding voor wij gaan slapen ineens werkt en zorgt voor een betere slaap!

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Dat zou mooi zijn!
    Hier krijgt hij voordat ik ga slapen tussen 11 en 12 ook altijd nog een voeding en komt dan heel wisselend, de ene keer om 3 uur al, de andere keer pas rond 6, en vorige week een keer pas om half 7 en een keer om kwart over 7.
    Ik kan er nog geen logica in vinden, met drukke dag, rustige dag, wel of niet veel wakker overdag, veel of weinig drinken overdag, volgens mij is er geen logica.
    Maar we gaan gewoon vrolijk door, dat blije kopje als hij heeft gedronken. Heeerlijk, daar kan ik de hele dag wel naar kijken.

Deel Deze Pagina