Onze dochter van 5 heeft altijd een hoest gehad winters. Na inspanningen ook maar nu 4 weken nadat ze corona heeft gehad blijft ze hoesten dat gaat ook weer op en af En eigenlijk alleen in bed ze kan vaak ook zo door hoesten dat ze kokhalst het is een paar dagen rustig geweest maar vanavond weer volop ze lijkt er geen last van te hebben, ze hoest in dr slaap
Hier zoon net 6 die ook al 1.5 week hoest zelf heb ik het ook al al die tijd en idd ook vooral in de avond en nacht. Zoon ging er vorige week idd ook van spugen, maar dat heeft hij gauw als hij last van slijm heeft. Bij zoon merk ik het ook na inspanning, in het verleden heeft hij het vaker gehad. Kijk het nog even aan, had in het begin hoest tabletjes enz maar het liefst wil hij niks. Moet zeggen zelf heb ik een drankje, strepsels, dropjes enzenz en kan nou niet zeggen ohh wat word het minder verschilt per dag. Heb dus even geen oplossing, cliënt van mij zei vd week wel het is heel droog weer(zij is longpatiënt) en had ook aardige last dus miss heeft het daar ook mee te maken. Succes!
https://www.thuisarts.nl/hoesten/mijn-kind-hoest#:~:text=Als%20uw%20kind%20veel%20hoest,het%20makkelijk%20nieuwe%20virusinfecties%20krijgt.
Oh mijn dochter hoest ook zo, al maanden. Heel vervelend. Hier helpt een puffer met fluticason heel goed.
Hier geen kleuter maar een tiener van 13 die al weken hoest. Ze heeft half februari corona gehad voor de tweede keer, was een paar dagen verkouden. Toen even niets en daarna constant aan het hoesten. Het is voor haar vooral heel vermoeiend, en met slapen onrustig, maar ze heeft het niet benauwd dus we wachten rustig af tot het een keer over gaat.
hier ook een hoester, altijd wel na ook maar IETS van verkoudheid. Wordt bij haar ook snel een tik. Sinds ze met 18mnd RS kreeg is t bal. 3jr kreeg ze opname en een peuterastma stempel.