5 jarige blijft hoesten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamavan2SE, 27 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Onze dochter van 5 heeft altijd een hoest gehad winters. Na inspanningen ook

maar nu 4 weken nadat ze corona heeft gehad blijft ze hoesten

dat gaat ook weer op en af
    En eigenlijk alleen in bed

ze kan vaak ook zo door hoesten dat ze kokhalst

het is een paar dagen rustig geweest maar vanavond weer volop

ze lijkt er geen last van te hebben, ze hoest in dr slaap

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Hier zoon net 6 die ook al 1.5 week hoest zelf heb ik het ook al al die tijd en idd ook vooral in de avond en nacht. Zoon ging er vorige week idd ook van spugen, maar dat heeft hij gauw als hij last van slijm heeft.

Bij zoon merk ik het ook na inspanning, in het verleden heeft hij het vaker gehad. Kijk het nog even aan, had in het begin hoest tabletjes enz maar het liefst wil hij niks.
    Moet zeggen zelf heb ik een drankje, strepsels, dropjes enzenz en kan nou niet zeggen ohh wat word het minder verschilt per dag.

Heb dus even geen oplossing, cliënt van mij zei vd week wel het is heel droog weer(zij is longpatiënt) en had ook aardige last dus miss heeft het daar ook mee te maken.

Succes!

3. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    349
    123
    43
    Oh mijn dochter hoest ook zo, al maanden. Heel vervelend. Hier helpt een puffer met fluticason heel goed.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier geen kleuter maar een tiener van 13 die al weken hoest. Ze heeft half februari corona gehad voor de tweede keer, was een paar dagen verkouden. Toen even niets en daarna constant aan het hoesten. Het is voor haar vooral heel vermoeiend, en met slapen onrustig, maar ze heeft het niet benauwd dus we wachten rustig af tot het een keer over gaat.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    hier ook een hoester, altijd wel na ook maar IETS van verkoudheid. Wordt bij haar ook snel een tik.

Sinds ze met 18mnd RS kreeg is t bal. 3jr kreeg ze opname en een peuterastma stempel.

Deel Deze Pagina