Heey Meiden, Ik ga het hier toch eens navragen.. Zit er al een tijdje mee... Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook last gekregen van Nachtzweten.. Het is niet zo erg dat ik mijn beddengoed moet verwisselen, maar zelf wordt ik wel klammig wakker. En daarnaast lijkt het wel of ik opvliegers heb.. Heel vreemd.. Ben zelf nog maar 29, dus in de overgang lijkt me vreemd, ook al weet ik dat ook dit zomaar kan zijn... Wel zit ik al een tijdje in de stress.. dus hoop eigenlijk dat het hier vandaan komt.. Maar je moet eens bij google intypen; Nachtzweten.. en je zit in de overgang of je hebt enge ziektes.. Nu ben ik er de laatste dagen zo mee bezig dat het alleen maar erger wordt.. Zijn er toevallig meerder meiden die hier last van hebben?? Groetjes, Linnieke
Sorry ik durf niet te zeggen wat het kan zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn man heeft het ook zomaar ineens sinds 2 jaar ofzo..hij kan echt helemaal bezweet wakker worden 's nachts. Dit terwijl we altijd met raam open slapen, geen dikke deken enz. Weet ook bij hem echt niet waar het aan kan liggen. Hij voelt zich verder goed dus denk ook maar iedere keer dat het stress is, maar soms heb ik ook wel wat zorgen. Ik heb hem ook weleens gezegd dat hij gewoon even aan de huisarts moet vragen of het wel normaal is maja mannen... Als ik jou was zou ik het gewoon even laten checken bij de HA, kan nooit kwaad toch. Ik heb het zelf ook weleens opgezocht ja, daar wordt je niet vrolijk van. Maar aangezien hij het nu al een paar jaar heeft maak ik me toch minder zorgen anders had hij wel andere klachten lijkt me. Het is nu vooral gewoon heel iritant. Sterkte ermee en mocht je meer weten dan hoor ik het graag.