pijnlijke steken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mom23, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Hallo,

Afgelopen maandag was mijn NOD. Tot nu toe ben ik nog niet ongi. Wel heb ik al een week het gevoel dat het eraan zit te komen. Sinds een paar dagen heb ik last van steken in mijn lies/bekken, deze steken zijn soms best wel pijnlijk. Bijv. gisteravond toen ik mij omdraaide van mijn zij naar mijn rug kreeg ik een felle steek. Ook heb ik soms lichte steekjes in mijn borsten.
    Ik heb gisteravond een test gedaan en die was negatief.
    Enig idee wat deze steken kunnen betekenen?

Mom23

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb geen flauw idee, maar moet wel zeggen dat ik er soms wel last van heb. Vooral in mijn borsten en in mijn lies. Waarschijnlijk omdat je overtijd loopt, is je lichaam van slag ofzo?

3. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen hier ook last van.
    Vooral in mijn onderbuik/lies! Ik moet pas 22 nov. weer ongesteld worden en afgelopen zaterdag was mijn vruchtbaarste dag! Weet niet of dit al voortekenen zijn...vind het ook wel wat vroeg. Ook mijn tepels zijn nu en dan gevoelig.

Wat ik hier en daar lees is dat het innestelpijn kan zijn.
    Maar misschien heeft het ook wel te maken met de eisprong (normaal heb ik hier trouwens geen last van).

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    pffff ik heb normaal wel last van krampen in mijn onderbuik maar nooit in mijn lies!!!

5. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik ongesteld moet worden heb ik ook last van krampen. Maar wat je zegt, nooit in mijn lies.
    Heb je ook steken als je bijv. opstaat of gaat zitten? Het voelt een beetje als een verstopping ofzo?!
    Ik zou echt zeer verbaast zijn als ik zwanger ben...omdat ik dus pas 23 okt. ben gestopt met de pil en zaterdag dus mijn eisprong heb gehad. Het kan natuurlijk...

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    nou voel het als ik zit af en toe, maar wel bijv. met lopen
    en toen ik gisteravond in bed lag en van mijn zij op mijn rug wilde draaien was het echt een hele pijnlijke steek.....

7. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjsa, het zou innestelpijn kunnen zijn! Maar omdat je test negatief was is dit natuurlijk de vraag? Wanneer moe(s)t je ongesteld worden?
    Die krampjes van mij houden nu al 4 dagen aan. Ik voel het de hele dag door wel, maar worden iets heftiger als ik bijv. opsta of als ik ga zitten.

8. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Als ik uitga van een cyclus van 30 dagen had ik afgelopen maandag ongi moeten worden

9. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok. Nou, ik zal het nog even aankijken. Anders gewoon vrijdag ofzo nogmaals testen! En blijven de kwaaltjes aanhouden (bij weer een negatieve uitslag) dan gewoon even naar je huisarts.

Ik moet nog even 1.5 week wachten totdat ik kan testen! Pfff! Zit al de hele middag te google ect, van de ene wordt ik heel blij...van de andere iets minder ha ha!

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ja ik wacht nog even af...... als ik maandag nog niet ongi ben, bel ik de ha

11. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Hier ook steken bij mijn lies! Ook op mijn schaambeen..Ik was ook benieuwd wat het zou kunnen zijn.
    Heb het nl de vorige keer niet gehad..

Ik test morgenochtend of er moet vannacht een ongi doorkomen... (dat hoop ik niet)

12. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sjantalle,

Wat spannend! Ga voor je (jullie) duimen!
    Ik heb het bij de 1e ook niet gehad, of i.i.g. dat kan ik me niet meer herinneren.
    Heb je verder nog ergens last van, pijnlijke tepels of misselijk?
    Succes met testen! Laat je het nog even weten?

13. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @Milaatje: alles behalve misselijk! dus gevoelige tepels, gespannen borsten, borrelige buik, slecht slapen, intensieve dromen, moe. En zoals in dit topic genoemd ook pijn op het schaambeen en in de lies, sinds afgelopen weekend.

Morgenavond ben ik hier weer te vinden, ik laat zeker wat weten

14. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Duimen omhoog!!

15. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    I'll keep my fingers crossed for the other girls too!!

16. ikkie2

ikkie2 Nieuw lid

10 nov 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    ik heb even een vraagje en ik hoop dat een van jullie me wil helpen:(.... ik ben sins 16 dagen gestopt met de pil nu heb ik van af afgelopen zaterdag(06-11-2010) al vreeselijk veel pijn in mn borsten veel gerommel in mn buik en mn buik voelt zwaar aan nu ging ik tenet naar de wc en toen zag ik ieds in mn onderbroek zitten en naate vlek met ieds wits heb al witte puntje rond mijn tepels kan ik nu zwanger zijn of niet? ik heb afgelopen zondag al een test gedaan maar dat was denk ik nog te vroeg kan iemand mij helpen? :$

17. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    zw.testen is zowiezo wat vroeg...

Wellicht ontpillen??

Hoop dat je er gauw achter bent of in ieder geval rust kunt vinden om deze cyclus af te maken..

18. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    hier vanmorgen een negatieve test.... Nu wacht ik maar af tot zaterdag. Baal er van

19. Milaatje

Milaatje Lid

4 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sjantalle,

Aaaaah! Snap dat je gigantisch baalt! Blijf nog even hoop houden voor zaterdag...je weet maar nooit!

20. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @mom: zie aan je banner dat je ongi toch is gekomen. Jammer zeg!

@Milaatje: vanavond had ik weer ineens een posi test...maar ik twijfel enorm aan de betrouwbaarheid van deze testjes. Het is een dipstick die ik vorig jaar op een of andere site heb besteld. Nu laat het onderste plastic laagje wat los. Het is nog niet over de datum, maar ik weet niet zo goed of het nu ook echt posi is.

Morgen na het werk haal ik de kv 2voor5 en dan weten we meer. (heb in ieder geval weer wat meer hoop)

En bij jou? houden de klachten bij jou aan of wordt het minder/anders?

Deel Deze Pagina