Naar aanleiding van het ergste klusje, wat vinden jullie het leukste? Bij mij afwassen! Heerlijk. Manneke is bezig met zijn middagdutje. Ik zet me netflix of net gemist op op de ipad, installeer de ipad in de keuken en dan afwassen en koken met netflix Stofzuigen! Mijn zoontje vind dat geweldig en zit de stofzuiger altijd te volgen en draait die knop 100x naar de laagste stand, ik weer naar de hoogste. Probeer hem dan ook alltijd voor te zijn. Gaat dat handje richting die knop loop ik snel door met de stofzuiger. Moet dan altijd lachen
Zelfde als TS... Even lekker helemaal alleen zijn (heb gelukkig geen open keuken), over dingen kunnen nadenken, even stilte en ontspanning. Verder vind ik koken/bakken ook superleuk maar dat zie ik meer als hobby i.p.v huishouden.
De was, daar heb ik nooit problemen mee. Dus wassen, was ophangen, was afhalen, opvouwen en strijken.
Oké, als ik dan écht iets moet kiezen. De tuin. En de was vind ik ook niet zo heel erg. Maar wij hebben een poets die veel doet, dus dan is de rest ook niet zo erg meer hè.
Ja, ik verwonder mij ook altijd dat mensen het hebben over 'de was doen' 'pff nu moet ik alwéér wassen!' Dan denk ik altijd: maar de machine doet dat toch? Het enige wat je moet doen is op een paar knopjes drukken en wasmiddel erin stoppen...
Eh ja... En daarvoor moet je alles sorteren en overal vandaan plukken, daarna uitzoeken wat opgehangen moet worden en wat in de droger kan, daadwerkelijk was ophangen, was afhalen, opvouwen (oh hell...), en alles weer in de kasten doen. Ik ben meer tijd kwijt met wassen dan al het andere bij elkaar. En dan strijk ik amper...
Koken Maar dat is denk ik niet echt een huishoudelijk klusje.... Dan de wc schoonmaken, is tenminste lekker snel klaar en heerlijk fris gelijk
Ik vind alles eigenlijk wel heerlijk om te doen. Ik kan echt genieten van een dagje poetsen, zolang ik de kids maar niet om me heen heb dan want dan is lekker poetsen mission impossible
De tuin! Ik hou ervan om in de tuin te ploeteren.. Trouwens met een muziekje op vind ik stoffen, zuigen en dweilen ook heerlijk hoor.. Ondertussen wat dingetjes verplaatsen, lekker vals mee zingen, dansje met de stofzuiger.. Geen problemen mee
De was. In de machine, aanzetten, ophangen en opvouwen Veel minder erg dan de badkamer poetsen bijv...
Het opruimen van de stofzuiger, de dweilemmer etc. Het dichtdoen van de kast nadat de laatste verdwenen sok in het mandje ligt..
hmmm wat een vraag euhhh dan ga ik toch voor de wc uitdoen, zier er altijd weer lekker fris en geurig uit na het poetsen haha.