Gatsie ik zweet ineens enorm in de nacht.. Herkenbaar voor iemand? Ik ben nu ruim 37 weken (vorige keer ook rond dit termijn bevallen). Zegt het iets over een naderende bevalling of had iemand dit de laatste weken
Ik heb het ook sinds een paar dagen! Heb het enorm heet 's nachts, zweet enorm, kan manlief niet vlak tegen me aan verdragen ivm de warmte en slaap enkel onder een lakentje. Denk dat het puur hormonaal is. Hier lijkt de bevalling nog niet onderweg te zijn.... We wachten geduldig verder!
Denk ook hormonaal want ik had het ook aan het prille begin van mijn zwangerschappen.. Vies is het zeg ik zweet normaal nooit echt
Gek om te lezen ik heb hier ook ontzettend last van verschrikkelijk het zweet staat op je voorhoofd terwijl het kwa temperatuur allemaal nog wel meevalt denk dat het inderdaad met hormonen te maken heeft normaal gesproken ben ik een ontzettende kou kleum maar tegenwoordig heb ik het altijd warm wel erg vervelend vooral snachts als je eindelijk even lekker slaapt en ineens wakker word omdat je onderhand oververhit bent
Vreselijk he? Sorry, maar het hoort erbij. Ik heb er best veel last van gehad. Molton onder je laken, bed iets vaker verschonen en lekker douchen als je wakker wordt, veel meer kun je niet doen ben ik bang. Ik weet niet of je al een matrasbeschermer hebt liggen tegen vruchtwaterverlies, maar die zorgen helaas voor nog meer zweten
Ik heb er ook last van...ook ineens van vochtige voeten (gelukkig nog geurloos) en mn oksels vind ik zelf ook niet meer helemaal lekker ruiken na een dag...terwijl ik normaal mn Deo savobds nog kon ruiken, ruik ik nu een lichte zweet geur....bleh verschrikkelijk. ...l Vandaag 39 wkn dus hopelijk komt ze snel en ben ik er snel vanaf
Heel herkenbaar! Ben zelf 37 weken zwanger, en werd net weer wakker in een zwembad. Dacht laatst zelfs dat mn vliezen gebroken waren, zo erg had ik gezweet. Hoort er volgens mij bij helaas...
Ik heb het ook! Slaap vaak niet eens onder een deken omdat ik dat veel te warm vind. Inderdaad hormonen denk ik...
Ik heb het ook al 2 weken! Vanmorgen zelfs van de slaapkamer gevlucht omdat ik het zo benauwd had. Ik dacht eerst dat het van het benauwde weer kwam, maar iedere avond is het boven goed afgekoeld.
Jaaaaaaaaa. Hier nog 1. En ik moet nog Max 6 weken.... Ik heb er nu een paar nachten last van. Ik begin in shirt en onderbroek en eindig zonder kleren.... Om 2 uur later wakker te worden om te plassen..... en vervolgens niet kunnen slapen Door harde buik en het warm hebben... Pfffff.
Yep, ik heb het ook (weer). De eerste paar weken (4 tm 8 van mijn zwangerschap ongeveer) gezweet als een otter 's nachts. En nu sinds een paar dagen, vanaf 34 weken weer. Herkenbaar dus?
Goeiemorgen! Zwanger van de 4e en elke zwangerschap last van gehad. Hormonen idd! Maar ik merk ook dat ik weer steeds vaker vreemde dromen heb, voornamelijk nachtmerries. Dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben... dubbelop denk ik