7 weken na keizersnede nog steeds buikpijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xNadine, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Ik ben vandaag precies 7 weken geleden bevallen met een keizersnee. Het vloeien was na 5 weken gestopt, maar ik heb nog steeds veel last van buikpijn. Het komt niet in aanvallen, het is gewoon een zeurderige menstruatiepijn die constant aanwezig is. Ik heb 2 september een afspraak bij de gyn voor de nacontrole, maar ik begin nu toch te twijfelen of ik niet eerder contact op moet nemen met het zkh. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik herken het, maar ik heb het alleen na inspanning (wandeling oid). Een zeurderig, drukkend gevoel net boven mijn schaambot. Ik ben zo'n 12 weken na de ks bij de gyn geweest voor een extra controle, alles zag er gelukkig goed uit. De gyn gaf aan dat ik te snel wil en dat het wel een jaar kan duren voordat het zeurderige gevoel helemaal weg is. Het is nu 5,5 maand geleden en het is nog steeds af en toe aanwezig, al wordt het wel wat minder. Ik probeer me er maar bij neer te leggen, al is het wel frustrerend dat ik na de eerste ks nergens last van had en nu wel :p
    Of je eerder contact had moeten opnemen kan ik niet beoordelen, ik weet niet hoeveel pijn je hebt. Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon weer bellen.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Bij mij is t nu na 4.5 maand ook nog steeds na inspanning en met onweer.. tegen mij zeiden ze dat je wond pas echt genezen is na 240 dagen. Maar m'n tante heeft er na 28 jaar nog steeds last van. Het verschilt denk ik ook per persoon.

Deel Deze Pagina