Het ligt klaar in de tas dus geen foto. Maar heb een wit broekje en een fusia truitje met "kleine zus"
Ook geen foto maar mijn 1e zoontje had een zacht blauw pakje van reetje met een girafje en de tekst: hello World, here I am. Mijn 2e een schattig Nijntje setje van Prenatal.
ik heb 3 verschillende pakjes in de tas 1 licht 1 blauw met sterren en een pakje met een robotje erop alle met bij behorende mutsjes
Niets had verschillende pakjes klaarliggen, maar ze werd pas de 2e dag aangekleed. Daarvoor lag ze continu huid op huid bij mij en ze had de eerste dag alleen haar rompertje aan. Daarna een wit pakje van H&M, broekje en jasje met rits en capuchon.
Zoonlief kreeg kleertjes van het ziekenhuis en.. een broekje op zijn hoofd want de mutsjes waren net op!
De plannig was wit pakje van lief uit de lijn Puur met roze sokjes + roze mutsje. Maar dat was veels te groot zelfs dr muts! (maatje50) dus is het een wit vestje.met roze stiksels, zacht roze broekje, romper met papas meisje, witte sokjes & zacht roze mutsje geworden.. ( alles maatj 42 / 44.. )
Geen kleertjes helaas. Toen ze kleertjes aankreeg was het iets wat we niet zelf uitgezocht hadden maar prematuurkleertjes van ducky beau.. Zo'n pakje waar alles van los kan voor de slangetjes.