Vanaf afgelopen woensdag had ik wat oudbloed verlies. Hoefde me nergens zorgen over te maken zei de vk. Zondagavond was het helderrood. Weinig maar het was er wel. Gister dan ook een echo gehad in het ziekenhuis en bleek dat het fout was. Nu mag ik afwachten tot het vanzelf afkomt. Vanmorgen had ik een prop slijm en rood bloed. Daarna werd het langzaamaan weer bruin. Nu bijna geen verlies meer. Alleen nu heb ik om de zoveel tijd krampen....niet heel heftig maar wel meer als wanneer ik ongesteld ben. Wie heeft dit ook meegemaakt en kan me wat meer vertellen?
Wat is dit erg voor jullie zeg! Mijn ervaring is: Eerst 3 dagen bruin (oud) bloed en daarna licht rood bloedverlies en dat duurde ca. een week. Toen werd het bloeden hevig en na 5 dagen hevig bloeden kwam ik 's ochtends uit bed en toen kwamen er een aantal enorme proppen (ter grote van een vuist) uit. Dit duurde ongeveer een half uur, daarna werd het bloeden een stuk minder en dit had een paar dagen aangehouden. Daarna waren de fysieke problemen over, maar emotioneel duurde het langer. Het is nu bijna 5 maanden geleden en ik denk er dagelijks aan, maar de huilbuien zijn over. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je veel steun bij je partner en familie kan vinden. Knuffel Macdee
@ Macdee Dank je voor je reactie....ik wacht nog even rustig af. Hoop dat het allemaal vanzelf gaat. Jij ook nog veel sterkte!
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ik had na mijn echo dat ze zagen dat mijn kleintje niet meer leefde. (geen hartactiviteit meer) Ik moest wachten tot het zelf zou komen. Ik heb 2 weken thuis gelopen. Een paar dagen voor ik weer naar de gyn moest, had ik af en toe wat bruin verlies maar niet veel.Toen er 1maal een curretage gepland stond begon ik dezelfde dag nog met vloeien hevige buikkrampen met als volg hevige bloedingen. Toen enorme prop en een vruchtzak met ons kleintje.
Heb de vk gebeld en zij vertelde me dat dit dan alles is geweest. Dat ik geluk heb gehad. Dat alles er nu uit is en ik nog een paar dagen wat bloedverlies zal hebben.
O wat raar. Meestal gaan ze toch met een echo kijken of alles weg is. Je kan er op staan he dat ze gaan kijken als je het wil. Want als niet alles weg is kan je onstekingen en alles krijgen vandaar dat ik het raar vind dat er niet gekeken word. Bij mij was namenlijk bij de laatste mk niet alles weg en moesten ze het in de gaten houden. Meer dat als het niet weg ging ik alsnog gecurreteerd moest worden.
Heb met mezelf ook afgesproken dat ik volgende week nog ff met ze bel. En dan even vraag naar een extra echo.
Dat begrijp ik. Gewoon allemaal er lekker uit laten lopen hoor, en van je af kletsen als je wilt. Hoelang je ook nodig heb. Jij bent de enige dat weet. Laat je door niemand van de wijs brengen. Dikke knuffel van mij