Hoi, vanmiddag liggingsecho gehad(35+). Alles was helemaal goed. Kleine lag gelukkig rustiger dan met 20 weken echo, sjonge jonge, wat een druktemaker toen! Wou zelfs niet laten zien wat ie is, dus verrassing bij de geboorte!(achteraf wel erg leuk). Bij deze echo hoopte ik toch wel wat meer van ons kind te zien, maar nee hoor Lag keurig netjes klaar voor de start, maar met gezichtje letterlijk naar mijn rug toegekeerd! Precies papa, wil ook nooit op de foto, hahahaha! Inmiddels zijn we nu toch echt wel tot conclusie gekomen dat ie nogal eigenwijs of eigengereid is, hahaha! Mag bv niet meer op rechterzij liggen, want dan word ik in elkaar getimmerd. En als ie lekker aan het gymnastieken is en man wil even voelen, stopt ie er áltijd mee! Ook als je tv kijkt zie je in een ooghoek hele buik op en neer gaan, kijk je bewust, doodse stilte... We zijn dan ook heel erg nieuwsgierig naar dit eigenwijze poppetje Nog paar weekjes!
Hahaha leuk als je zo je kindje al een beetje leert kennen Die van ons liet ook duidelijk merken niet gediend te zijn van drukte en gerammel aan de buik (echografiste kreeg een elleboog en een mooie vinger ) en nu houdt ze er nog niet van. En broertje gaat aardig die kant ook op.