Ik heb nu bijna ( morgen ) 6 weken geleden een keizersnede gehad... Nu vloeide ik erg weinig...en tot 4/5 dagen terug kon ik het opvangen met 1 inlegkruisje. Maar nu dus sinds een paar dagen bloed ik enorm....ik voel het lopen en moet echt om de 1 a 2 uur mijn maandverband verschonen anders lek ik door als dat dan al niet gebeurd is... Er zitten ook nog kleine stolsels bij, Kan dit alweer menstruatie zijn ( heb er we zulke krampjes bij ) of toch even de gyn bellen?
Heb je iets intensiefs gedaan? Veel getild, gewandeld, gesport oid? Dat kan veroorzaken dat je weer meer gaat vloeien. Tot 6 weken is het normaal dat je vloeit dus in die tijd kan dit gebeuren. Vertrouw je het niet dan altijd even bellen. Een arts kan je beter advies geven hierover dan wij.
Bij mij ook, ondanks 10 keer per dag kolven . Maar bij zorg, je kan de verloskundige misschien even bellen?
Bij mij was er een restje placenta achtergebleven namelijk,curretage pillen gehad en daarna was het over,goed dat je even belt,want beter even laten nakijken,succes!
Vannacht en tot utoe amper nog bloed... Gister liep ik nog leeg, en ineens bijna niks... Vermoed dan toch de menstruatie..... Hi het wek even goed in de gaten heb volgende week ook nacontrole dus zekerheid even echo maken