Ongesteldheid pijn

Discussion in 'Na de bevalling' started by Tonneke, Sep 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik loop nu al 4 dagen ben symptomen van ongesteldheid pijn. Erge krampen en pijn in mijn rug. Het is nu 9 weken na mijn bevalling en heb maar heel kort borstvoeding gegeven. Maar ongesteld ben ik nog niet. Ongesteld zijn met pijn is 1 ding maar pijn hebben zonder ongesteld te zijn is ook niet alles. Herkennen jullie dit? Zit me ongesteldheid eraan te komen?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Had ik ook een week geloof ik en toen... ongesteld!

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik krijg een beetje het idee dat het me eisprong is. Het doet nu echt veel pijn (heb ik nog nooit gehad). en het zit aan 1 kant en het wordt pijnlijker als ik beweeg of opsta ofzo. Beetje onsmakelijk misschien maart me afscheiding is ook zo helder als het maar kan (en erg veel).

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dat is vaak met een paar dagen over...

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik vraag me echt af wat het is. Het doet nu zoveel pijn dat ik amper een stap kan zetten of normaal kan zitten. Als het erger wordt bel ik de dokter wel even. Ik heb 9 weken geleden ook een ks gehad. weet niet of je dan nog zo een pijn kunt hebben maar dit is volgens mij niet normaal ongesteldheid pijn meer

6. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik heb ook al een paar keer een hele pijnlijke eisprong gehad. Ik moest ook echt op bed gaan liggen met een pijnstiller en het hield ongeveer 4 uur aan. Daarna zakte het wat en langzamerhand die dag werd het minder. Ik hoop dat dit snel over is want het is erg onplezierig en ik moet echt een tijdje op bed gaan liggen. Met 2 kinderen niet echt makkelijk. Ik slik nu een paar weken de pil, ik hoop dat het probleem zich op gaat lossen.

Share This Page