Even een simpele vraag.. Namen of nemen jullie je kindje mee bij de nacontrole bij de gyn in het ziekenhuis? En gaat of ging je man/vriend of iemand anders mee? (ik mag bijna en vroeg me af wat gebruikelijk is..)
Ik ben samen met mijn kindje en vriend geweest...gyn vindt het vast leuk om even je kindje te zien en als jij onderzocht wordt blijft je man bij je kindje. Zo ging het hier.
Wij zijn ook met z'n 3-en geweest, man had er vrij voor genomen...maar dat was omdat ik nog niet alleen op stap kon. De nacontrole stelt niet veel voor verder
Die nacontrole stelt niet zo heel veel voor, maar het voelde ook een beetje als afsluiting van het geheel. Bij de eerste ben ik zonder kind en man gegaan. Het was mijn eerste "uitstapje" alleen en het leek me wel net zo makkelijk. Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat de verloskundige de kleine gewoon nog even wilde zien. Niet medisch, maar gewoon nog even het resultaat bekijken, zeg maar Bij de tweede heb ik de kleine dus maar netjes meegenomen en even kunnen showen. Ik ben overigens wel zonder partner gegaan.
Wij zijn met z'n drietjes geweest (naar gyn). Kreeg eerst gesprek over hoe het ging, wat voor anticonceptiemiddel we wilden etc. Daarna ik in de stoel voor het onderzoek en papa en kindje zaten er in de kamer bij.
Mijn gyn vond het leuk om onze dochter te zien (zei hij tenminste). Bij beide nacontroles onze dochters meegenomen en bij de oudste is mijn man ook meegegaan..
hier ook met het gezin gegaan. ook gelijk een grote pot snoep en een persoonlijk bedankje gegeven voor zijn goede zorgen
bij mij bestond de nacontrole ( na een ks) de eerste keer uit even kijken naar het litteken en de tweede keer hoefde ze het niet eens te zien toen ik zei dat het goed ging. Verder de tweede keer over ac gehad wat het beste is bij langdurige bekkenklachten. En kindje kijken natuurlijk! Ben beide keren alleen geweest.
Ik was alleen gegaan, had na controlle van m'n totaalruptuur. Wist dus al dat er rectaal en vaginaal echo's gemaakt gingen worden incl voel en priel werk down under.. Ik wilde m'n man dat besparen haha.. Toen ik dus binnen geroepen werdt was het eerste wat de gym vroeg; waar is D.ani? Uhh bij m'n man.. En waar is die? Uhh thuis.. Ze rekenen er dus toch een beetje op denk.. Hier heeft vk m'n kleine gehaald, ik ben vanuit kraamhotel naar de o.k gegaan dus t was in mijn geval dus niet zo dat de gun m'n kind gehaald had..
De eerste weken ging ik niet zonder m'n kind weg en nu alleen als het niet anders kan, dus die ging mee. Mijn man niet.
man en zoon mee geweest. Je wilt je kind toch wel even laten zien en ze waren zelf ook erg nieuwesgierig. ook de assistentes kwamen even kijken toen ik de wachtruimte zat. Even een gesprekje mee gehad en natuurlijk onze knul laten zien.
Ik ben met man en kind gegaan. Was al na drie weken na de bevalling, ivm grote gezondheidsproblemen baby en ikzelf na de geboorte. We waren net 1.5 week thuis toen de nacontrole was, en ik ging echt niet de baby al ergens achter laten bij iemand anders. En mijn man wilde zelf ook graag mee, omdat hij ook veel vragen had na alles wat er was gebeurd. Baby heeft keurig in de maxicosi liggen slapen, en we hebben haar meteen kunnen showen aan de gynaecoloog toen
Ik vroeg me af.. Ben vorige week op nacontrole geweest van mijn tweede ks, en werd ook helemaal inwendig nagekeken. Dit had ik niet verwacht, was bij de eerste ook niet zo en om mijn heen hoor ik dit ook eigenlijk niet.. Is dit bij jullie wel gedaan?
Ik ben toch maar gewoon samen met mijn meisje gegaan, man moest werken en de gyn vond het leuk om mijn meisje even te zien. @einad ik heb geen keizersnede gehad, maar ben ook niet inwendig gecheckt.. Sowieso niet gecheckt van onder, al had ik wel behoorlijk wat hechtingen.. Ik moet er wel bij zeggen dat toen de gyn vroeg hoe het lichamelijk ging, ik kon zeggen dat het echt heel goed gaat dus waarschijnlijk ook geen aanleiding gegeven om het te checken. (en dat vond ik ook prima, even geen gefriemel aan mijn doos meer hoor ) Maar beter een keer teveel gecheckt dan een keer te weinig toch?