nacontrole na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sara1976, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoe is jouw 1e mk dan verlopen kareltje?
    Na een curettage doen ze idd altijd een onderzek naar het kindje om te kijken of het geen molazwangerschap is.

2. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey janne,

De eerste miskraam is er al heel vroeg uitgekomen.
    Leek op een gewone menstruatie,maar omdat ik een vlies terug vond ben ik daarmee naar de huisarts gegaan en die vertelde me dus dat dat het vruchtzakje was.
    Ik wist dus niet eens dat ik zwager was geweest.
    Dat was ook wel heel raar hoor om te horen.
    Zo hoor je je was zwanger en je hebt het ook al gelijk verloren.

Daar ben ik wel even door van slag geweest,maar niet telang bij stil gestaan.
    Was niet gepland die zwagerschap.
    Maar is wel een miskraam geweest.

XXXX kareltje

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Diana,
    ja, ik had al een mailtje naar het VU in Amsterdam gestuurd of we daar tercht konden. Dat kan wel als er een verwijzing van de HA is. Nou zal ik die misschien wel krijgen maar toen boden ze hier onderzoeken aan. Dus vandaar dat we eerst dat maar afwachten snap je? We hebben ook allemaal veschillende gyn en vk gehad omdat onze gyn het te druk had. Dat is helemaal niks. Maandag hebben we gelukkig een afspraak bij onze gyn.Ik neem me briefje met vragen mee en hoop dat we iets wijzer worden, eindelijk. Bedankt voor je info meis en jij ook heel erg veel sterkte!!!

Hoi Kareltje,
    z doen bij jullie dus meer als bij ons. Ik heb het echt een paar keer gevraagd en steeds konden ze niks voor ons doen. We hebben zelf geen fot's van de echo's van de laatste 2 mk-en. Dat hoef ik niet op mijn briefje te zetten, want ik ga hoe dan ook met foto's naar huis!!!
    Maar goed verder is het voor iedereen afwachten. Jij ook heel veel sterkte meis en bedankt voor je berichtje.

Liefs, mussie

4. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Janne schreef,

Ik denk dat je bedoeld dat ik naar Belgie ga in een ziekenhuis eventueel? Heb ik al vaker gebruik van gemaakt, onze ziektekostenverzekeraar heeft daar een contract en is dus verder geen probleem, moet van tevoren even alleen informeren wat eventueel anders zou kunnen zijn qua vergoeding en of ik verwijzing nodig heb maar in principe is alles vergoed en gaat het veel sneller en makkelijker in Belgie, maar was nu niet nodig.

liefs

5. Niet meer actief

Da's handig voor mij om te weten, want ik woon ook dicht bij de grens.

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Janne, ff checke bij je eigen ziektekosteverzekeraar, misschien hebben die ook zoiets ;)

liefs

7. Niet meer actief

Ja dat zal ik idd doen als men hier geen onderzoeken doen die in Belgie wel gedaan worden.
    Ik wil toch weten waarom het telkens in een mk eindigt.

Deel Deze Pagina