ik heb nog steeds geen datum voor de 20 weken echo mag ik hier ook zelf om vragen bij mijn termijn echo die spoed was ivm bloedingen is mijn man niet mee geweest en hij wil ook wel graag de klein zien op de echo kan ik dus dan zelf vragen om een 20 weken echo
Das toch niet vreemd? Een 20-weken echo is niet standaard hoor. Hij wordt tegenwoordig standaard vergoed maar het is je eigen keuze of je een 20-weken echo wilt laten maken of niet. Daar zul je dus zelf om moeten vragen.
Het is niet standaard nee. Maar ik heb begrepen dat ze het je wel aan moeten bieden. Maar als ik jou was zou ik er gewoon naar vragen.
Ik heb m gewoon (idd aangeboden) gekregen hoor! Zou ik als ik jou was dan nu wel achter aan, anders heb je kans dat er geen plek meer is.
ik heb vanmorgen gebelt naar de vk en bij mijn volgende afspraak dinsdag de 23e krijg ik hier over een folder en mag ik hem aanvragen de assistente vond het wel vreemd dat mij nog niks verteld was maar kan misschien komen omdat we hier 2 nieuwe vks hebben
Wat een verschillende verhalen over de 20 weken echo. Toen ik in juli naar de vk ging, was net een paar werken in verwachting, werd er meteen info gegeven over de 20 weken echo en mocht ik meteen een afspraak maken. Dacht dat het aan iedereen werd aangeboden....