Onregelmatige hartslag

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door wolkia83, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkia83

wolkia83 Lid

27 jul 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Zijn er meerdere dames die tijdens en ook na hun zwangerschap onregelmatigheden in de hartslag hebben gekregen. Ik heb nu 8mnd na mijn bevalling nog dagelijks dat mijn Hart soms even raar slaat (vaak in rust). Niet snel maar een extra slagje maakt ofzo voelt iig even onregelmatig. En zo ja gaat dit over??? Durf niet goed te sporten,rennen enz enz

Grt!!!

2. wolkia83

wolkia83 Lid

27 jul 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand??

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik heb wel veel hartkloppingen gehad tijdens de zwangerschap. Maar geen onregelmatige hartslag. Maar af en toe een extra slag heeft iedereen. De 1 die voelt dat de ander niet. Je kan ook last van je hart krijgen als je oververmoeid bent. Misschien dat het daar mee te maken heeft? Als je er veel last van hebt kun je toch ook even lang de HA?

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had dit tijdens mijn zwangerschap, maar merkte er zelf niks van. In het ziekenhuis kwamen ze erachter tijdens bloeddruk meten en hartfilmpje. Heb er geen last meer van of ik merk er zelf nog steeds niks van. Er werd mij verteld dat als ik er last van zou krijgen, ik de HA moest bellen. Hartslag sloeg soms over en daarna extram

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb nu in mijn zwangerschap last van hartkloppingen af en toe, ook vooral in rust. De vk zegt dat dat komt vanwege mijn lage bloeddruk en dat mijn hart dan soms even wat harder moet werken daardoor. (Als ik het goed heb begrepen :))
    Heb jij je bloeddruk onlangs toevallig nog gemeten?

Deel Deze Pagina