Nacontrole??????

Discussie in 'Miskraam' gestart door Banjer, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dan wil ik je alvast succes wensen met t zwanger worden!
    Fijn dat je er lichamelijk helemaal door bent.
    Hopelijk is geestelijke ook weer helemaal ok en heb je het een plaatsje kunnen geven. En nu maar hopen dat t echt zo is dat je sneller zwanger raakt na n miskraam ;)

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Banjer, fijn dat het bij jou al zo snel op gang komt.
    Wederom ben ik een tikkie jaloers, bij mij wilt het nog niet, bah.

Jou wens ik alvast veel succes met "het vervolg".
    Hopelijk kun je snel weer aan de klus.
    Liefs Hope

3. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Het kindje was iets jonger voor zover ik het kon zien (ik ga af op plaatjes uit diverse boeken) ongeveer tussen de 9 a 10 weken. En het was inderdaad een heel mensje compleet met armpjes en beentjes ook een gezicht met oogjes!! Het klinkt misschien raar maar even had ik gehoopt dat ik kon zien dat het niet goed zou zijn maar voor mijn gevoel was hij/zij compleet. We hebben het begraven op een mooie plek in onze tuin.

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Oh wat erg...bah word er al verdrietig van als ik er aan denk....:(
    Eigenlijk zou er een plek moeten zijn om zulke kindjes te begraven ofzo..ik bedoel je kunt het toch moeilijk door de wc doorspoelen ofzo of in de vuilnisbak gooien..het is een mensje..!
    Mooi dat jullie hem of haar begraven hebben.

5. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Trouwens Hope, toen vanmiddag het vertrouwde gevoel van de naderende
    ongi op kwam zetten moest ik direct aan je denken, Ik hoop dat het voor jou ook gauw door mag zetten. Geldt natuurlijk ook voor de rest.

6. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Vooraf weet je niet wat er komt of wat er gebeuren gaat, en of je het wel op kunt vangen. En hadden mijn man en ik ook zoiets van wat doe je ermee?? Maar toen het eenmaal geboren was en ik het gezien had kon ik niets anders meer.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Echt verdrietig joh..
    Ik kan me voorstellen dat een ander zich daar helemaal niet bij in kan leven...
    Zo kon ik me eerst niet voorstellen wat een abortus in zou houden...nadat ik mijn eerste echo had gehad bij 13 weken...kon ik me niet voorstellen dat men zo'n kindje nog kan laten weghalen...je moedergevoelens groeien echt...Als het nu een soort zaadje of iets was...dan is het alsnog verdrietig...maar echt een mensje...gosh..

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dankje meid, lief van je.
    Ik hoop het ook.

Deel Deze Pagina