Nacontroles na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mayflower, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Hallo lieve meiden

4 januari ben ik bevallen met 14 weken en 3 dagen. Nadat we er achter waren gekomen dat hij was overleden. 9 januari verloor ik ineens een grote massa. Dus hup na het ziekenhuis. Ze hebben met een tangentje even schoongemaakt.. (geen currutage)
    5 februari moest ik komen voor na controle
    Kom ik daar wisten ze niet waarvoor ik kwam... stond wel een afspraak en was ook verwisseld van dokter ineens.. dacht oké kan gebeuren...
    Werd ik binnen geroepen door een huisarts in opleiding. Zeg de vrouw je hebt een spontane miskraam gehad.. En je heb pillen moeten slikken... Ik nee het was een missed abortion en ze hebben hier tabletten in gebrachr vaginaal.. zei oow oké. Maar goed je heb een miskraam gehad en je kom nu voor? En hoeveel weken was je Ik werd een beetje pissig dus ik uitgelegd dat ij.moest komen voor controle en een echo.. en dat ik 14 weken en 3 dagen was toen. uiteindelijk de echo gehad en begreep er totaal niks van.. ze vroeg weet je waar je zit in je cylus.. ik zo nee. Zeg die vrouw ooww. Dan word het wel moeilijker. de arts kwam er bij keek 5 seconde en zei is geen currutage nodig.. En was weg.. er werd vertel dat ze zagen dat mijn baarmoeder nog verdikt wat ongeveer 1 cm.. En nog de wand verdikt zagen.. Maar dat kon komen doordat er resten zaten of .mijn cyclus kwam op gang. Ze hebben niet gekeken naar mij eistokken (Heb daar vaak cystes zitten)ze zeiden dat ik veelste vroeg was en ik pas na controle zou moeten krijgen na 2 a 3 maanden of alles schoon is. en ik stond weer buiten.

Nu weet ik nog steeds niet wat die verdikking betekend. Ik dacht dat dat ook kon betekend dat je menstruatie er aan komt ? Zou iemand mij hier misschien vertellen hoe en wat jullie ervaringen zijn?

Liefs mayflower

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Wat ben je naar geholpen zeg!
    Niet helemaal vergelijkbaar, want ik had een miskraam met 8weken, spontaan. Maar de nacontrole had ik na 3 weken. Ze zag toen ook verdikt baarmoederslijmvlies en vertelde dat mijn cyclus weer op gang aan het komen was. En dat klopte ook.
    Sterkte!

Liep je niet bij een verloskundige trouwens? Omdat je in t ziekenhuis bent geweest voor die controle?

3. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ik liep bij een verloskundige maar doordat ik in het ziekenhuis moest bevallen word het nu via het ziekenhuis gedaan.
    Ja ik snapte er ook niks van leek eerder alsof ze er niet op zaten te wachten. Ik heb wat ik denk vorige week wel vruchtbaar slijm gehad maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Maar er werd me ook blunt vertel dat ik wel.moest wachten en pas na 3 maanden weer mocht proberen zwanger te worden. (Terwijl de andere gyn op 9.januari zei zodra je schoon ben mogen jullie er weer voor gaan mits jullie dit zelf willen natuurlijk).

En naar voor jou ook een miskraam met 8 weken. En nu gefeliciteerd bijna 30 weken:D

4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Zover ik weet mag je gewoon gelijk weer zwanger worden. Dat ze het soms afraden is meer voor het psychische deel dacht ik. Je zou evt ovulatietesten kunnen gebruiken om een beetje te kijken waar je in je cyclus nu bent?

Dank je wel! Het was hier gelukkig snel weer ‘raak’, maar mijn miskraam is niet te vergelijken met die van jou natuurlijk.

Kan je anders niet je oude vk even bellen? Vaak zijn die toch wat meedenkender dan in het ziekenhuis volgens mij.

5. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw

Misschien toch naar eens bellen naar ze
    Ik heb er een aantal gebruik maar werd er niet wijzer uit. Vandaag ook maar weer een pakje gehaald. Maar geen donkere streep heel licht zelfs
    Dus even door kijken en anders even wachten toch tot mijn duivels helaass

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat ben je vervelend geholpen zeg. Ik zou indd je vk bellen en misschien dat je bij hun nog op controle kan en dat hun duidelijker zijn.

En dat je er na 3 maanden pas weer voor mag gaan is vaak voor hun zelf omdat ze anders niet weten hoever je zwanger ben. Als jullie er zelf aan toe zijn zou ik daar niet op wachten.

Heel veel sterkte met alles!

7. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Zou dt kunnen? Een echo bij hun? Weet niet of ze dat doen. Ik denk dat ik morgen even ga bellen met ze om te vragen hoe en wat

Owja Heb net 2 testen gedaan ovu en zwangerschap beiden negatief dus neem toch aan dat dan wel een cyclus er aan komt. Aangezien de zwangerschap negatief was of zie ik dat verkeerd?

8. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Bij mijn vk wel, weet niet of jouw vk echo's maakt ;)!

Ik zou aan haar sowieso vragen waar je nu goed aan doet. Dat je zwangerschapstest negatief is klopt volgens mij wel dat je hcg uit je lichaam is!

9. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik heb een curettage gehad bij 13 weken. Alleen telefonische nacontrole, was prima. Paar maanden later goed zwanger van de oudste. Eerste menstruatie was wel heel vreemd trouwens. Ik zou het gewoon afwachten. Je lichaam kan heel veel zelf oplossen en nieuwe echo’s geven misschien alleen meer onzekerheid.

10. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de reacties
    Ik wacht het gewoon even nog even 2 weken af
    Als er dan nog niks is dan even bellen.

Heb wel het gevoel dat ik me ei heb gehad
    Maar dat denk ik ook puur alleen maar door het slijmverlies. Maar goed na een miskraam weet je natuurlijk hoe het gaat worden je cyclus.

Deel Deze Pagina