nadeel aan kinderen !!

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    minder tijd voor jezelf en soms langer willen slapen terwijl zoonlief altijd wel vroeg wakker is.

Maar dat is me allemaal meer dan waard:)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113

Ja dat vind ik ook. Voordat je weg kunt ben je een half uur verder.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb 2 dochters van 1 en 2 jaar en ik kan meerdere keren per dag even rustig zitten hoor..... lijkt me niet tof als je de hele dag erachteraan moet rennen... mij niet gezien hoor er bestaat ook nog zoiets als een kinderstoel of een box.... :p

4. gimena

gimena Niet meer actief

tsja zelf voor gekozen. :D
    maar het is meer als allemaal waard :)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Geen last van. Verzorgingstas staat hier altijd klaar. Is in 5 minuten ingepakt met de laatste dingetjes. Jas aan en hoppa, weg zijn we.
    Als we veel mee moeten nemen, doen we dat samen. Binnen 10 minuten zitten we allemaal in de auto. Geen probleem.

Probleem zit er bij mij erin dat 5 minuten voor we weg moeten, ik nog van alles moet doen wat ik eerder had moeten doen. Haren, tanden, nog even snel een boterham... Maar dat ligt aan mij, niet aan m'n zoontje :)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Tja als ik meisje hier stiften, kwasten en verf geef is ze na een kwartier er klaar mee en wil wat anders. En dan moet ik nog geluk hebben dat niet het hele huis onder zit.......

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Niet meer echt rustig kunnen eten. Ik ben heel erg voor samen eten, maar dan moet je dus wel constant je kind aansporen/helpen/broccoli van je mouw vegen. ;) En dan zit ik dus niet echt rustig. :p
    Maar dat gaat ook weer voorbij. :)

Verder je constant zorgen maken...ligt ze ein-de-lijk in bed, vind je het ineens wel heel erg snel stil en kun je het niet laten om toch eens te gaan kijken of ze nog wel ademt...zucht. ;)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    tja maar een kind van 2 klimt uit de box en uit de kinderstoel , althans de mijne wel, dus das geen optie.....
    Ik heb nu eenmaal een hele erge ondernemende bijdehante tante hier rondlopen die ook nog eens niet meer slaapt overdag, dus ja das aanpoten

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ach, wat de meeste al roepen: je unt niet even snel, snel een pak melk halen die je vergeten bent. En het middagslaapje is erg vervelend. Ik verveel me suf en moet thuis blijven. Tja dan maar schoonmaken of hier rondhangen.

Verder alleen maar voordelen, behalve ik heel gelukkig ben is bijvoorbeeld boodschappen doen véél gezelliger. En ok schoonmaken is hier meestal een feest. En ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel gewandeld, met z'n tweeën is dat toch ook veel gezelliger!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom niet? Voor zo'n snelle boodschap hoef je niet eens de luiertas mee te nemen. Kind in auto, rijden, kind uit auto, winkel in, melk kopen,
    kind in auto, rijden, kind uit auto, klaar.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    totdat je een kind hebt die in de fase zelluf doen zit en dus zelf haar jas aan wil doen, best haar schoenen laat aandoen maar daarbij wel wil helpen, naar buiten loopt, nog even terug loopt om de kat een kusje te geven, weer naar buiten gaat, dan ineens echt nog even moet plassen, zelf in de auto wil klimmen, niet in het winkelwagentje wil maar vind dat ze best zelf kan lopen, als jij zegt dat dat niet mag ze op de grond gaat zitten omdat ze boos is ;) mwah, dan maar geen melk in huis

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, dat duurt hier nog even. Ik denk nu dat ik dan zoiets heb van: Nu even niet, straks zelluf doen. Maar ja, weet ik veel... De tijd zal het leren ;)

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    o zoiets heb ik soms ook hoor maar dan ligt er een dwarse peuter op de grond te gillen omdat ze d'r zin niet krijgt en ben je alsnog niet in de supermarkt ;)

14. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Zie dat dacht ik ook net haha
    Mijn man die neemt soms een zoon dag zodat ik even de vrouwendingen kan doen alleen :D
    (bedoel dan even me optutten,dan naar de winkels kijkend naar kleren voor mijn zoon haha)

15. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Lijkt me heerlijk!
    We stoppen nu al 100x omdat mijn zoontje elk blaadje aan de bosjes/bomen wil voelen
    Als hij geniet,als hij iets wil ontdekken geniet ik zo erg van :D:D

Hij is zo mooi zo lief zo alles gewoon :D:D
    Extreme snoezie :D:D

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #156 Devilschase, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
    oja?:D

Ik vind het ook extreem snoeziewoezie als ik bij de kassa vd AH kom en er ligt voor 34 euro extra snoep, spek en koek in me karretje gegooid waarna mama alles terug kan leggen, mama vervolgens terugloop naar kassa 9 en er 9 mensen meer voor kassa 9 staan dan eerst met alle 9, 9 volle karren en er 9 minuten per 9 personen over doen om die 9 karren in te laden, 9 keer te pinnen of 9 keer geld te wisselen en 9x 9 minuten lang in de 9 vakjes van hun portomonnee zoeken naar hun bonuskaart die ze na 9 minuten toch niet hebben gevonden en realiseren dat ie thuis ligt. En dan bij de Ah alle 9 karren gaan inpakken in 9 plastic zakjes. Waardoor jij niet 9, maar 99 minuten later thuis bent.

Heerlijk, geniet ik echt van.

Als het bij een ander gebeurt.

Vind het eerder heerlijk als ik wakker wordt en ik zie staan; 09:30 en Luc slaapt nog :) Zoals altijd :D;)

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    je neemt me de woorden uit de mond Devil

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113

Probeer dat maar eens met een peuter die ook nog eerst van alles moet. Of de schoenen wel aantrekt maar met opzet aan de verkeerde voet ( grapjas, en lachen dat ze doet..) Of als ze toch niet twee staartjes wil en ze nog even uittrekt voor we weg gaan. Dan wil ze toch nog 1 staart. Of dat ze nog een extra knuffel mee moet en die eerst nog moet zoeken.... en en en ....

Nou ja, het gaat nooit zoals je verwacht en wil. Met een kindje van 9 maanden lukte dat mij ook nog wel. ;)

Maar er zijn ook veel leuke dingen :D

edit: ik zag dat iemand anders het ook al heeft genoemd ( ik doe het zelluffase :p ) sorry....

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Maar ik ben dan ook wel een ongeduldje hoor. Ik kan niet tegen dat getreuzel en gemiep en ook niet tegen het gedrein in de supermarkt, daarbij ben ik redelijk streng en consequent en dar resulteerd dus veelal in schreeuw partijen zelfs als we nog thuis zijn en de schoenen moeten nog aan. Dan begint het gedoe al, nou HEERLIJK vindt ik het:x

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm nee ik zie geen nadelen nu ik mijn kindjes heb
    vind het heerlijk en heb geen enkele nadeel van ze
    ook niet als ik veel spullen mee moet nemen of dat ik ze altijd bij me heb geen tijd meer voor mezelf
    nee die tijd komt ooit wel weer
    ben nu gelukkig met mijn lieve moppies en heb geen enkele nadeel:)

Deel Deze Pagina