Nadeel van ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door Allistair, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hoihoi,

Hartstikke leuk hoor, Zwangerschapspaginaën......;)

Maar vanochtend eventjes niet.... Ik had ergens een topic geopend, dus ik keek even snel of er nog meer gereageerd was, terwijl mijn dochter (8 maand) in de box lag. De box staat naast de bank, waar ik op zat. Dus ik ben aan het lezen en mijn dochter aan het pruttelen, totdat ik ineens zo ongeveer naast mijn oor gehijg hoor.... :(

Ik draai mijn hoofd...... STAAT ze in de box, voor de 1e keer! En ik heb gewoon gemist hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen!! :(

Ik weet natuurlijk wel dat je niet altijd getuige kan zijn van alle eerste momenten, maar dit was wel een beetje zuur, omdat ik er gewoon naast zat....

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oeeii dat is inderdaad heel zuur! Toch maar even de laptop wegleggen geloof ik :D

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hahaha.. Toen mijn dochter voor het eerst ging zitten zelfstandig zat ze in de box en ik was in de keuken..
    Ik ken het gevoel!

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ;)hahaha ik denk dat je dochter gewoon wilde meekijken wat je op de comp aan het doen was. tja en dan moet je staan he;):)
    Gefeliciteerd hoor. weer een mijlpaaltje

5. tulip

tulip Niet meer actief

haha, sorry moest wel een beetje lachen. Volgende keer maar zp en als je meisje op bed ligt.

6. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Haha, ja meestal doe ik dat ook wel, maar nu had ik een topic geopend over het aanbieden van fruit. En het was bijna fruithapjestijd, dus ik dacht: spiek snel even of er wat op staat, misschien kan ik er gelijk wat mee...... ;)

@Inggrid, ja hoor, zo nieuwsgierig is ze wel..... :p

7. Chai

Chai Niet meer actief

Gelukkig heb je het niet helemaal gemist en stond ze nog! :D

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Awwww wat lief!!!!

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Toen mijn zoontje voor het eerst ging zitten was ik aan de telefoon en stond naar buiten te staren. Hij zat ook maar 2 meter van me af!! GRR

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Toen mijn dochter voor het eerst ging staan, kwamen we terug van een nachtje familiebezoek. Gauw Amber in de box gedaan en wij even snel opruimen. Komen we de kamer in staat dochter lief in de box naar ons te lachen..... Waarschijnlijk goed naar haar grote nicht gekeken... Maar helaas hier ook het moment gemist. Amber deed alle nieuwe dingen op papadag... kruipen, lopen.... Mijn man genoot en ik baalde er soms wel een beetje van! Was ik soms net 5 min de deur uit, belt hij: "Ze kruipt!!", GRRRR

11. Alita

Alita Niet meer actief

haha sorry moet er ook ven bij lachen hoor...zie het helemaal voor me...maar wat jammer!!!!
    Hier vondt ik haar ook staand in haar bed dus ook gemist....

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

balen, ik ken het.

mijn dochter ging voor het eerst zitten bij opa, ik was net naar de wc gegaan, staan deed ze de 1ste keer in bed, 1ste keer lopen met de blokken wagen was ik gelukkig bij en de 1ste keer los door het huis ook.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi leuk topic! hahaha, wel erg hoor, gemist. Jammer voor de mijlpaal, maar je zag haar nog staan! Dus je hebt het niet compleet gemist....

Hier bijna alles gezien, behalve het gaan zitten.....dat deed ze blijkbaar op het KDV als eerste....las het in haar schiftje en toen deed ze het op de avond nog eens dunnetjes over voor ons beide. :)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat is echt zuur!

hier hebben we gelukkig alle2 alles gezien. fynn deed alles al wij alle2 erbij waren

15. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    heel herkenbaar. Roan ging voor het eerst buikschuiven (wat hij tot zijn eerste verjaardag gedaan heeft), toen mijn vriend een dagje vrij was en ik moest werken. Hij was gelukkig wel zo lief, om het direct met de filmcamera op te nemen, zodat ik op een later tijdstip mocht mee genieten.

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Hier al een hele tijd bezig met de klassieker "Hoe groot wordt Elisa later? Zoooo grooooooot"...
    Steekt ze de eerste keer haar armpjes de hoogte in... bij m'n schoonmoeder :x

Deel Deze Pagina